Hayret bu akoğlanın ban koruması var sanıyordum ben şaşırdım şimdi 😀 Bunun gibi bir iki tane daha var ortada kronik kronik diye dolaşıyorlar darısı onların başına.
@cnkrmz Ne gerek var tartışmaya neden olabilecek yorum yapmaya? Herkes bir şeylere sempati duyar ve duyabilir. Tamam partiler bunu hak etmiyor ama bunu yaşayarak öğrenmek en güzeli. Başkası bir şey dedi diye tersine gitme eğilimi gösterilir her zaman. Engellemek için açıklama yapmak gerekmiyor sonuçta ben dahil herkes birbirini haklı sebeplerine göre engelleyebilir. Sosyal platformun güzelliğini baltalıyor ama tartışmayı ve anlaşmayı bilmeyen bir toplumuz. Engellemek ve görmezden gelmek tek çare ve çözüm o yüzden. İş ne kadar büyürse haklı haksız olman fark etmez daha b*ka sarıyor çünkü. Tecrübeyle sabit. 😀
@cnkrmz Bu sitedeki en değerli insanlar bence her şeyi takip edip yorumsuz ve tepkisiz kalanlar. Fikirleri olmadığı için değil. Adamlar artık aşmış bazı şeyleri. Vakit ayrılmaması gerektiğini ve seviyenin kendilerine göre olmadıklarını bildiklerinden aşağı yukarı her şeyi okuyup geçiyorlar. Özellikle plus'tan sonra fark ettim olduklarını. Hiç bilmediğim insanlar koşa koşa plus aldı ve konuyla alakalı bazı şeyler sordular. Demek ki aramızdalar ve bazı şeyleri aşmışlar. Bence çıkıp ders vermeleri gerekiyor ben seve seve dinlerim fikirlerini 😀
@runforrest uzun süre aynı şeyi yaptım. Ancak tek kullandığım Twitter da seçim muhabbeti yüzünden iyice politik olunca teknoseyir de daha çok zaman geçiriyorum.
@cnkrmz Politik olmayan yer mi kaldı? Toplu taşımada bile insanlar bağıra bağıra propaganda yaparmış gibi konuşuyor. Amaç espri makara olsa görüş fark etmeksizin anlarım. Niyet önemli aslında. Acun'un hiçbir programını sevmiyorum ama adam akıllı. Bir kere ben şu takımı tutuyorum ama kimseyle şakasına iyi kötü derbi, futbol muhabbeti yapamıyorum, yapmam demişti. O kadar gerilmeye müsaitiz ki adam biliyor. Niye çomak sokup tepki toplasın? Artı haksız ve amaçsız kalabalık olduklarını bilsen dahi insanı yormayı başarabiliyorlar. Ben bunu en çok facebook'ta gördüm ve soğuyarak hesabımı dondurdum. Adam senin seviyende cevap vermeyi beceremeyince veya karşıt görüşlü olduğunu anladığı an işine geldiği gibi anlama potansiyelini kullanıyor. Türkçe'de sağ olsun başka şeylere çekmeye çok müsait bir dil ve hemen duygu karıştırılabiliyor. Daha bu adamın niyeti şu olabilir acaba sorsam anlamaya çalışsam diyeni görmedim. Cevap verilsin beğeniler gelsin. En dindar/dinsiz, en apartili/bpartili ben olayım kendimi yücelmiş hissedeyim yeter kafası bu. Sosyal medya bize yaramadı. Yolda görsen beni görmesin şimdi muhabbete girmeyelim diyen adamların sosyal medya üzerinden cıvık cıvık sohbetlerini gördükçe kendi insanımdan soğuyorum. 😀 Rengini belli et işte. Hit olmaya prim yapmaya oynama. 😀
Hayret bu akoğlanın ban koruması var sanıyordum ben şaşırdım şimdi 😀 Bunun gibi bir iki tane daha var ortada kronik kronik diye dolaşıyorlar darısı onların başına.
Bildikleri tek kelime "kronik", onu da bildiklerini zannediyorlar. Zaten 3 kişi engelli bende, birisi bu.
Kim açacak şimdi ''milli ve yerli'' başlıklarını ? 😀
SEVDALISI partiye kötü yorum atarsanız engel yersiniz. Ayıp ediyorsunuz..
Gece aşka gelip ben dahil baya kişiyi engellemiş heralde arkadaş.
@cnkrmz Ne gerek var tartışmaya neden olabilecek yorum yapmaya? Herkes bir şeylere sempati duyar ve duyabilir. Tamam partiler bunu hak etmiyor ama bunu yaşayarak öğrenmek en güzeli. Başkası bir şey dedi diye tersine gitme eğilimi gösterilir her zaman. Engellemek için açıklama yapmak gerekmiyor sonuçta ben dahil herkes birbirini haklı sebeplerine göre engelleyebilir. Sosyal platformun güzelliğini baltalıyor ama tartışmayı ve anlaşmayı bilmeyen bir toplumuz. Engellemek ve görmezden gelmek tek çare ve çözüm o yüzden. İş ne kadar büyürse haklı haksız olman fark etmez daha b*ka sarıyor çünkü. Tecrübeyle sabit. 😀
Hangi partiyi tutuyor arkadaş azıcık spoiler verir misin ona göre tavır takınayım 🙂
@runforrest düşüncelerini ifade etmek yerine karşı fikirleri görmüyorum mutluyum yanlış bir davranış olduğunu düşünüyorum.
@cnkrmz Bu sitedeki en değerli insanlar bence her şeyi takip edip yorumsuz ve tepkisiz kalanlar. Fikirleri olmadığı için değil. Adamlar artık aşmış bazı şeyleri. Vakit ayrılmaması gerektiğini ve seviyenin kendilerine göre olmadıklarını bildiklerinden aşağı yukarı her şeyi okuyup geçiyorlar. Özellikle plus'tan sonra fark ettim olduklarını. Hiç bilmediğim insanlar koşa koşa plus aldı ve konuyla alakalı bazı şeyler sordular. Demek ki aramızdalar ve bazı şeyleri aşmışlar. Bence çıkıp ders vermeleri gerekiyor ben seve seve dinlerim fikirlerini 😀
@runforrest uzun süre aynı şeyi yaptım. Ancak tek kullandığım Twitter da seçim muhabbeti yüzünden iyice politik olunca teknoseyir de daha çok zaman geçiriyorum.
@cnkrmz Politik olmayan yer mi kaldı? Toplu taşımada bile insanlar bağıra bağıra propaganda yaparmış gibi konuşuyor. Amaç espri makara olsa görüş fark etmeksizin anlarım. Niyet önemli aslında. Acun'un hiçbir programını sevmiyorum ama adam akıllı. Bir kere ben şu takımı tutuyorum ama kimseyle şakasına iyi kötü derbi, futbol muhabbeti yapamıyorum, yapmam demişti. O kadar gerilmeye müsaitiz ki adam biliyor. Niye çomak sokup tepki toplasın? Artı haksız ve amaçsız kalabalık olduklarını bilsen dahi insanı yormayı başarabiliyorlar. Ben bunu en çok facebook'ta gördüm ve soğuyarak hesabımı dondurdum. Adam senin seviyende cevap vermeyi beceremeyince veya karşıt görüşlü olduğunu anladığı an işine geldiği gibi anlama potansiyelini kullanıyor. Türkçe'de sağ olsun başka şeylere çekmeye çok müsait bir dil ve hemen duygu karıştırılabiliyor. Daha bu adamın niyeti şu olabilir acaba sorsam anlamaya çalışsam diyeni görmedim. Cevap verilsin beğeniler gelsin. En dindar/dinsiz, en apartili/bpartili ben olayım kendimi yücelmiş hissedeyim yeter kafası bu. Sosyal medya bize yaramadı. Yolda görsen beni görmesin şimdi muhabbete girmeyelim diyen adamların sosyal medya üzerinden cıvık cıvık sohbetlerini gördükçe kendi insanımdan soğuyorum. 😀 Rengini belli et işte. Hit olmaya prim yapmaya oynama. 😀
@alper-kutlu @windows-xp 'nin yorumunda belli oluyor 🙂
@kurabiye zaten ne zaman banlıcam ben bunu diye merak ediyordm demek ki buguneymiş 😀