Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg 04 Haziran 2018 - 11:02 Stüdyodan hisse de veriyorlar herhalde. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 7 arandur @arandur Oyun fiyatına film. 04 Haziran 2018 - 11:19 Yanıtla Beğen 2 Lehimli At @at Disney sen ne yaptın? 04 Haziran 2018 - 11:25 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @achfighter korsan daha iyi. Sansürsüz oluyor en azından. 04 Haziran 2018 - 11:28 Yanıtla Beğen 3 Mr.Bell @mr-bell Yüksek fiyat 04 Haziran 2018 - 11:29 Yanıtla Beğen 1 windows xp @windows-xp iTunes'ta 19 liraymış, bence burada hata vardır böyle film fiyatı mı olur 😀 04 Haziran 2018 - 11:35 Yanıtla Beğen 1 Nakahella @nakah @achfighter Filmi izlemek istiyorum ama o kadar para vermek istemiyorum. Bu fiyata çıkarsa elbette korsan izlerim. 04 Haziran 2018 - 12:42 Yanıtla Beğen 1 gio @gio şöyle 04 Haziran 2018 - 15:35 Yanıtla Beğen İptal
Oyun fiyatına film.
Disney sen ne yaptın?
@achfighter korsan daha iyi. Sansürsüz oluyor en azından.
Yüksek fiyat
iTunes'ta 19 liraymış, bence burada hata vardır böyle film fiyatı mı olur 😀
@achfighter Filmi izlemek istiyorum ama o kadar para vermek istemiyorum. Bu fiyata çıkarsa elbette korsan izlerim.
şöyle