öyle bi kerede kek yapar gibi uydu olmuyo gençler. anlamalarda belirtilir ikinci uyduda en az yüzde %60ı yerli üretim olmak zorunda vs diye. adama yapacan ama bana da öğretecen gibi bi şart koyarsın ki varda böyle şartlar. ama sizin maksat tatankaysa her türlü sallamasyon beklenir
haksızlık yapmayalım ama şimdi yüzde yüz yerli ve milli bir ısmarlama uydu.
öyle bi kerede kek yapar gibi uydu olmuyo gençler. anlamalarda belirtilir ikinci uyduda en az yüzde %60ı yerli üretim olmak zorunda vs diye. adama yapacan ama bana da öğretecen gibi bi şart koyarsın ki varda böyle şartlar. ama sizin maksat tatankaysa her türlü sallamasyon beklenir
Hayat tarhanacılara güzel be 😀