D&R mağazasına gireyim dedim bluray filmlere bakmak için, peş peşe 2 tane arabesk-fantezi tarzında şarkı çalındığına denk geldim. Eskiden bu mağazada modern batı müziği çalınırdı hep. Havuzculara satılmasının ilk etkisi bu olmuş galiba 😀 Bir daha kapısından girmem o ne iğrenç şarkılardı öyle kulağım kanadı. #DnR #KonuDışı

BeğenFavori PaylaşYorum yap