Selfie kamerası (ön kamera) sizin için ne kadar önemli? Ne kadar sıklıkla kullanıyorsunuz?

Ön kamerasız, çentiksiz, ekran kasa oranı daha yüksek bir telefon almak ister miydiniz? Üstelik daha ucuza. Ben kullanmayınca acaba diğer insanlar ne kadar sıklıkla kullanıyor diye merak ettim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap