Selfie kamerası (ön kamera) sizin için ne kadar önemli? Ne kadar sıklıkla kullanıyorsunuz?
Ön kamerasız, çentiksiz, ekran kasa oranı daha yüksek bir telefon almak ister miydiniz? Üstelik daha ucuza. Ben kullanmayınca acaba diğer insanlar ne kadar sıklıkla kullanıyor diye merak ettim.
Ayna niyetine kullanmışlığım çok oldu 😀
Hiç kullanmadım. Olmasa da olur.
Hüç önemli değil fakat ön kamerasız telefon olsa asla almazdım. Nadir de olsa görüntülü görüştüğümüz oluyor. Ayrıca 16.9 olmayan ekran sevmiyorum.
16.9 benim de kırmızı çizgim
Bulunduğum ortamda ayna bulamayınca sakal traşını ön kamera sayesinde olmuştum 🙂 hiç beklemediğiniz anda hayat kurtarıyor. O yüzden kalitesi ultra efsane olmasada ön kamera şart.
Ön kamera şart, hatta iyi olması şart. Yüksek kaliteli olması benim için bir satın alma kriteri.
Günde en az 1 saat görüntülü konuşuyorum benim için olmazsa olmaz.
#ldr