Microsoft Office 2013 Professional Plus orjinal kurulum dosyası aranıyor.
.
Yıllardır lisanslı olarak kullandığım programın iso dosyası silinmiş yenisinide indiremiyorum.
Plus versiyonu olmak zorunda Professional da elimdeki lisans çalışmıyor.
TechBench sitesini ve Windows-ISO-Downloader.exe denedim onlarda sadece Professional versiyon var ve benim işime yaramıyor.
Arkadaşlar iyi günler
Uzun zamandır atıl halde duran bılgısayarı gunluk ısler ıcın hayata dondurmek ıstedım.Bilgisayarda hıc bır sıkıntı yok. Fakat sarj aleti ve batarya takılıyken pc acılmıyor dugmeye basıyın ısık yanıyo hemen kapanıyor.bataryayı cıkarıp sarj aletıyle takınca sıkıntı yok. pc acıldıktan sonra batarya takarsan pc kapanmıyor fakat pıl de sarj olmuyor.
Pil bitmistir anlarım ama bıl ıle acılmamasını anlamadım. Pc acıldıktan sonra sarj oluyor dıyor fakat yuzde sıfır ılerlemıyor.
@Asus eee pc
#akış
Acil yardım arkadaşlar sata portunu usbye çevirmem gerekiyor.
Yani resimde paylaştığım şeyin tam tersi.
Leptopta hiç bir usb çalışmıyor fare felan hiç bir sey takılmıyor.Böyle birsey bulursam tekrar usb takabilecem bilgisayara
#akış #TeknoYardım #KonuDışı #Teknoseyir
Arkadaşlar kişisel web sayfam için vps sunucu ararken ihtiyaçlarımı karşılayacak ve ücretsiz üyelik veren bir site buldum.Ama tabi ki piramit sistemi var. Eğer bana 1 dk ayırır ve siteye benim uzantım ile 1 kez girer ve maile gelen doğrulamayı yaparsanız gerçekten çok sevinirim.
Zaman ayırdığınız için tekrar teşekkür ederim.
ömür boyu bedava vps vaadeden bir firma. parasını bastırırsanız daha güçlü sunucular kiralayabilirsiniz tabi.
512 mb ram
10 gb storage
100 gb bandwidth(5mbit)
1 core
1 ıpv4 & 1 ıpv6
https://www.cloudrino.net/?ref=132105
Setup Cloud Server Instantly!
@gamsizm @leventp #akış
Tc numaralarımız yine etrafa dagılmıs gecmiş olsun.
http://www.isimtescil.net/domain/adsoyad/
#akış #nokia
iyi akşamlar arkadaslar
elimde nokia 501 var ve sim kilit şifresini unutmusum acılmıyor şu an nasıl sıfırlayabilrim yardımcı olabilir misiniz.
not: sim kilidi yani başka sim kart kullanılamasın diye konulan şifre güvenlik kode değil
arkadaşlar elimde orijinal win7 home preminyum var ama orijinal iso'yu nereden çekecem bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.
Ülkece 4G'ye geçmeyi beklerken Türk Telekom'un özel bir etkinliğine katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilginç bir öneri sundu.
@facebook
arkadaşlar facebook böyle görünüyor ne yaptıysam olmadı.
3 tarayıcı değiştirdim yine aynı
çözüm nedir bilgisi olan var mı ?
Arkadaşlar elimde 2 tane lenovo miiz2 10 tablet var.
Yanlışlıkla birinin yedeğini almadan format attım ve alet tuğla oldu dokunmatik çalışmıyor.
(Driverleri eksik kurmuşun diyen sivri zekalara burdan selam olsun)
Aletin Recovery çalışmıyor.
Diğer pcden True Image 2013 ile yedek aldım bu bilgisayarda tanıdı sorun yok.Ama Recovery tamam RES atayımmı kısmından sonra Win8 boot oluyor. Windowsun kendi içindeki yedek alma kısmından diğer pc nin yedeğini aldım bu kezde birbiriyle uyuşmuyor diyor.
Sizce ne yapmalıyım
Burdan.
https://tb.rg-adguard.net/public.php
https://lisans.website/turkish.html
"Office Professional Plus 2013"
https://mega.nz/file/w4wDnZhI#il0-L31CSjUdV3Gl3u7rsHbg74NaLtbD6tk82N9z_Fg
Nasıl teşekür etsem bilemedim.Minnettarım.