Baktım, hep yuvarlak kasalar çıkıyor. Aradıklarım sıva üstü olarak çıkıyor onun da ikililerinde vida yeri yok
Baktım, hep yuvarlak kasalar çıkıyor. Aradıklarım sıva üstü olarak çıkıyor onun da ikililerinde vida yeri yok
IYS'ye tabi değil bildiğim kadarıyla. Official API kullanınca orası da bedava değil. Entegrasyonu biraz daha pratik gelmiş olabilir. Bir de spam SMS'lerin çoğalması sebebiyle insanlar mesajları göz ardı ediyor artık. Popüler bir de, ben olsam ben de WhatsApp kullanırım 🙂
@atokyuz 1 kere uygulamadan reklam verdim, onun dışında Meta panelinden çalışıyorum. Uygulamadan verdiğim reklamda hem çok fazla harcadım hem de verim alamadım. Elimde bununla ilgili bir veri yok, YouTube da ararsanız bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Yaklaşık 2 yıldır meta reklamları ile ilgileniyorum, danışmanlık da aldım eğitim de ve aksini söyleyene hiç denk gelmedim.
@atokyuz uygulama içinden reklam vermek ortalama 3 kat daha maliyetli diyebilirim. Meta'dan verirken çok daha fazla kontrol var zaten. YouTube da 1 saat civarı uzunlukta çok açıklayıcı videolar var. Tavsiye ederim.
Beslenmeyi düzene koydum, kilo vermeye başladım zaten 🙂 sporla desteklemek istiyorum süreci.
Yaklaşık 10 kiloyu sporsuz verdim zaten. Şimdiden sonra sporla desteklemek istiyorum.
Maliyet yüksek, sürekli kullanılacaksa gerçek bir güzel kadın koymak daha ucuza gelebilir 🙂
@alipektas hatta daha yakın bir örnek anlatayım hem de Kaira'dan 🙂 24'lük klimayı aldığımızda wifi dongle kutusu boş çıktı. Servis de hayret etti, ilk defa karşılaşıyoruz dedi. Daikin servisi bir hafta içinde 10 kere aradı, eksik dongle geldi ve montajı yapıldı. Olaydan sonra 3 ay boyunca servisten, genel merkezinden arandım sorununuz çözüldü mü diye.
@alipektas hocam bir sürü eşe dosta aldırdığım bir ürün. Arada arızalı bir ürün size denk geldi diye neden kötü olsun? Benim de aldığım gibi kutudan bozuk çıkan elektronik ürünler oldu, kısa süre içinde bozulanlar da. Canon 650D aldım arızalı çıktı, iade ettim sıfırını gönderdiler hala da kullanıyorum 10 yılı geçti. Tamron lensim 3-4 ayda arıza yaptı, tamir oldu hala kullanabiliyorum. Olur böyle şeyler. Bosch almış olsaydınız beyaz eşya servisiyle muhatap olmak durumunda kalacaktınız. Şimdi en azından servis Daikin. Umarım kısa süre içinde çözülür.
Elektronik şans işi kısmı doğru 🙂 aldığınız herhangi bir ürünün ayıplı çıkma ihtimali zaten var. 2 Kaira 1 Midea kullanıyoruz 2 yıldır. Herhangi bir sorun yaşamadık.
@temp bu tarz işlerde ihtiyaç doğrultusunda görüşmek daha çok güven veriyor. Sosyal medya işi yapan arkadaşlarım da detaylı görüşmeler sonucu madde madde yapacakları işlerin sunumunu yaptıktan sonra fiyat veriyor. Doğrudan fiyatlı paket susunca işi çok basite indirgemiş gibi hissediyor müşteri. Tabii ki benim görüşüm bu 🙂
Son bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@burak25 teşekkür ederim bakayım bunlara