• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

onimarsynn
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 18.09.2017
Reklamcı ve kreatif direktör.
  • onimarsynn @onimarsynn

    Cidden @kortex'in dediği gibi fabrikada deniyorlarmış makineyi. En son Siemens aldım, onda direkt makinenin üzerinde, tam yazıyı hatırlamıyorum ama "Cihazınız fabrikada test edilmiştir, su damlacıkları veya kahve kalıntıları bulunması normaldir" gibi bir etiket vardı. Daha önce de Philiips makine aldığımda aynı uyarı kitapçığında yazıyordu. Üretilen her makineyle birkaç kahve demliyorlarmış fabrikadan çıkmadan önce, genel bir kalite kontrol prosedürüymüş bu. Sizinkini de test sırasında çizmişlerdir muhtemelen.

    15 Mayıs 2026 - 23:58 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    @mannequin Hocam valla kusura bakmayın fanatizmden gözünüz dönmüş sizin, adamlar Şampiyonlar Ligi'nde son 16 yaptı daha ne yapsın? Hayır beklentiniz neydi yani? 1 milyar, 1.5 milyar euroluk takımları eleyip şampiyon mu olacaklardı 😀 Bilmiyorum farklı Galatasaray'ı mı izledik ama bir iki maç haricinde adamların Avrupa'da kötü maçı yok.

    10 Mayıs 2026 - 00:37 Beğen 3
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam eğer ürün zarf ile gelecekse ödeme ekranında kutuda gelmesi için bir seçenek oluyor (ben de yeni öğrendim bunu) onu seçince kutuya koyup yolluyorlar.

    03 Mayıs 2026 - 01:03 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hepsi AI, bozuk yazı ve çevre detaylarını gizlemek için çözünürlüğü düşürmüş ama gizleyememiş bariz AI hataları belli oluyor.

    12 Nisan 2026 - 01:31 Beğen 1
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam ben oyun için aldığım mouse'lar konusunda çok sıkıntılı biriyim 😀 ben bile Logitech kullanıyorum şu an öyle söyleyeyim. Benim kullandığım model Logitech G G309, Logitech'te yaşanan sorunlar biraz şans işi, benzer sorunlar başka markalarda da denk gelebiliyor. Örneğin bundan önce Steelseries aerox 5 wireless kullanıyordum, 1.5 yıl zor dayandı, yan tuşların hepsi bozuldu üstelik yoğun bir kullanımım da yok, hafta sonları sadece oyun için kullanıyordum.

    Bu arada bahsettiğim G309 modeli sizin linkteki modele yapı olarak çok benziyor ve fiyatı da daha uygun, bir bakmanızı tavsiye ederim.

    12 Nisan 2026 - 01:28 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam benim ev yaklaşık 100m^2, Shark'ın 130m^2 kapasiteli olanından 2 tane kullanıyorum, evimde düz bir koridor yok, mimarisi U harfi gibi, o nedenle 1 tanesi asla yetmedi, mecburen ikinciyi aldım.

    Tozu azaltıyor ama %20-25 azaltıyor gibi düşünün, temizliği birkaç hafta geciktirir maksimum.

    Tozdan ziyade asıl etkili olduğu konu koku ve alerji. Temizlikten sonra evde fresh bir koku olur ya, ev hep öyle kokuyor. Alerji konusunda da aldıktan sonra hem daha rahat uykuya dalmaya başladım, hem de artık yorgun uyanmıyorum, benim için en büyük etkisi bu oldu.

    Bu arada şunu da eklemem lazım ben çok uzun yıllar toza çözüm aradım, evim cadde kenarı, inanılmaz toz oluyor içerisi. Çözümü şöyle buldum, hava temizleyici + her gün süpüren ve silen robot süpürge + kurutma makinesi. Bu üçlüyü aldığımdan beri evdeki toz miktarı neredeyse %75-80 azaldı diyebilirim.

    14 Mart 2026 - 17:59 Beğen 2
  • onimarsynn @onimarsynn

    Benim de tüm tesisat eski demir borulardan, 1-2 yıl oluyor boru patlamış alt kata biraz sızdırmış, tespit için çağıracaktım daha bak ortada hiçbir şey yok gelecek tespit edecek sadece 1500 lira fiyat çekti o zamanın parasıyla. Peki dedim tespit ettin ortalama ne kadara değişir bu patlak kısım, 20.000 lira demişti yaklaşık 2 metrelik yer için. Kalsın dedim kapattım. Aşağı yukarı belliydi zaten kaçağın olduğu yer, gittim malzemeleri aldım, Youtube'dan video izleye izleye kendim değiştirdim. Sadece ilk fayansı çıkartırken kırdım o da acemilikte olur 😀

    29 Ocak 2026 - 12:45 Beğen 1
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam selamlar UPS aldınız mı? Ben de tam olarak sizinle aynı iş için alacağım ve aynı özelliklerde olması gerekiyor 😀 ne aldıysanız direkt aynısını alacağım

    29 Ocak 2026 - 12:02 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Eğer doğruysa bunun devamını gördüm Twitter'da, "Merak ettiğim şeylerin Tiktok'ta videolarını izliyorum" cümle tam bu değil ama bunun benzeri bir şey söylüyor 😀

    07 Ocak 2026 - 23:13 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam süpürge işinde deneyimlerime göre ve Türkiye'de ulaşılabilir, marka ağı geniş markalardan en iyisi Miele. Neye göre en iyisi derseniz, öncelikle toz torbalı modellerinden bahsediyorum, toz torbası benim için önemli çünkü boşaltırken büyük kolaylık oluyor. Buna karşılık çekiş gücü Dyson kadar var, hiç toz torbalı aldım gücü düşük gibi bir durum yok. Ömür olarak da zaten markanın segmenti gereği tüm ürünleri hem uzun ömürlü, hem de çok uzun yıllar sarf malzemesi ve destek sunuyorlar. Bende Allergy C3 modeli var, 10 yılı geçti galiba alalı, hâlâ sorunsuz kullanıyorum. Ondan önce de yine Miele'nin bir başka modeli vardı ama onun modeli nedir bilmiyorum çünkü o da 25-30 yıllık makineydi aile evinden almıştım 😀

    07 Ocak 2026 - 23:07 Beğen 1
  • onimarsynn @onimarsynn

    Sabah sabah beni de delirtti, biraz fazla özelleştirilmiş şekilde kullanıyordum mx master'ı, ciddi anlamda işlerimi yavaşlattı bu haliyle.

    07 Ocak 2026 - 08:53 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Noel zamanı geldi diye kar yağıyormuş. Asla oynanmıyor hocam 5070'li falan bir sistemim var FPS 10'lara düşüyor kar yağarken. Hem hiçbir şey göremiyorum hem oyun takılıyor sıçayım böyle kutlamaya affedersin 😀

    25 Aralık 2025 - 12:21 Beğen 1
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hiç ayar koymamışlar hatta kapatılmıyor bile 😀

    25 Aralık 2025 - 12:19 Beğen 1
  • onimarsynn @onimarsynn

    Kapatılmıyor 😀

    25 Aralık 2025 - 12:19 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Linkte yazanlar yalan. https://investors.biontech.de/news-releases/news-release-details/pfizer-and-biontech-sign-agreement-additional-supply-turkey-60/

    18 Aralık 2025 - 23:19 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam bu saat en popüler modeli Rolex'in, orijinal 2. elleri kondisyonuna göre 15-20 bin dolar arası değişiyor. Fotoğraftan kesin konuşmak doğru değil ama eğer kasada ve bilezikte görünen karartılar kir değilse bu saat sahte olabilir çünkü Rolex bu saati hiçbir zaman çelikten üretmedi. Modele göre değişmekle birlikte altın, beyaz altın, platin vs gibi materyaller kullanıyor üretimde. Bu da beyaz altın veya platin olmalı, o durumda da bu şekilde kararmaması lazım. Kasa bilezik bağlantıları bire bir oturur orijinalinde, pürüzsüz bir geçiş vardır arada ama bunda o kısım da sorunlu görünüyor. Elbette dediğim gibi fotoğraftan sadece yorum yapabilirim, ele alıp incelemek gerek net bir şey söylemek için ama ilk intiba replika gibi duruyor.

    Diğer sorunuzla ilgili de saatler çok kötü durumda değillerse üst segment saatlerde yenileyip satmak ciddi kârlı bir iş, tabii ki ya kendisi yenilemeli ya da tanıdık, ortak vs olmalı yenileyen ustayla yoksa kârdan çok zararı olur 😀 Yenilenemeyecek durumda olanların da sağlam parçalarını alıp yedek parça yapıyorlar, direkt otomobil parçası gibi düşünün saat parçalarını da, yedek parça işi tamamen aynı mantıkta işliyor saat tarafında.

    Yedek parçanın kazanç oranlarını da şöyle anlatayım, Rolex'in hiçbir sorunu yoksa sadece rutin bakımı ortalama 800 euro. Bilezikte pin eğilmiş bakımda değiştirmişler diyelim, +300 euro ekliyorlar faturaya. Bakın sadece bir adet pim fiyatı bu. Diğer yedek parçaların ne kadar kazandıracağını siz düşünün. Rolex segmentindeki tüm markalarda da aşağı yukarı fiyatlar bu şekilde.

    18 Aralık 2025 - 00:30 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    Abi direkt bu fotoğraftakinin opak kahverengisi var bende, mahalle aralarındaki bir milyoncu gibi yerlerde oluyor.

    19 Kasım 2025 - 23:03 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    @pesatalim Hocam onun çalışıp çalışmadığı da nasıl anlaşılır hiçbir fikrim yok, eskiden radyo kontrollü Casiolar için ayarını bozup pencere kenarına koyun, sinyal yakarsa kendini ayarlar falan derlerdi 😀 tabi ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum, uzaktan baktığımız saatlerdi bunlar hep.

    19 Kasım 2025 - 23:01 Beğen
  • onimarsynn @onimarsynn

    @elixir Bu mekanizmalara sahip saatlerin piyasası bu şekilde. Bana sorarsanız 35-40'lara çıkınca giriş seviye otomatik Swiss Made bakarım, radyo kontrolüymüş bilmem ne çok ilgimi çeken mekanizmalar değil ama quartz olmasına karşın ucuz da değiller.

    19 Kasım 2025 - 22:59 Beğen 1
  • onimarsynn @onimarsynn

    Hocam bu modellerde bildiğim kadarıyla radio controlled mekanizma var. Bunun avantajı şu, her saatin günlük belirli oranlarda sapma payı vardır ve gün geçtikçe saat gecikebilir veya ilerleyebilir demek bu. Bu saat ise her gün radyo sinyalleriyle kendini ayarlayarak hep doğru zamanı görmenizi sağlıyor. Yanlış bilmiyorsam ya sabah ya da akşam 6'da yapıyor olması lazım bunu. Bu radyo dalgası olayı her ülkede oluyor mu onu bilmiyorum, Casio'larda Türkiye'de olmuyordu mesela. Citizende durum nedir hiç bilmiyorum.

    Fiyat kısmına gelirsek saat iyi durumdaysa güzel fiyat, muadil modellerinin sıfırları 35-40 bin civarlarında şu an. Ama burada saatin durumunu belirleyen şey bataryası. Bu saat pilli değil, solar olduğu için, içinde bildiğimiz telefon bataryası gibi dahili batarya var. 2020'lerin saati olduğunu göz önünde bulundurursak, 5-6 yıldır aynı bataryayla çalışıyor demektir bu da. Tahmini ömrünün yarısı gitmiş yani. Yarın bir gün sorun çıkartırsa, batarya fiyatları markaya, değiştiren yere göre değişiklik gösteriyor, orijinal bataryaların ortalaması 100-150 dolar civarlarında.

    Kullanırken eğer her gün takmazsanız karanlıkta çok bırakmayın, az da olsa ışık olsa ortamda yeter şarj olması için.

    18 Kasım 2025 - 22:13 Beğen 1
  • Durum (366)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (2609)
  • Takipçi (25)
  • Takip edilen (5)
  • Favori (532)

Teknoseyir gündemi

#EA#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Şekilli MSN Nickleri

18

İhtilal Kutu Oyunu - Yakın Siyasi Tarih

9

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Casio G-Shock G9300 İncelemesi

4

Kuba Space Max

2

Lego 6643 – Fire Chief's Truck

1

Touch Me FC09-50

20

Casio Efa-120L-1A1vdr Erkek Kol Saati

1
Tümünü gör

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 148 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum