@mannequin Hocam valla kusura bakmayın fanatizmden gözünüz dönmüş sizin, adamlar Şampiyonlar Ligi'nde son 16 yaptı daha ne yapsın? Hayır beklentiniz neydi yani? 1 milyar, 1.5 milyar euroluk takımları eleyip şampiyon mu olacaklardı 😀 Bilmiyorum farklı Galatasaray'ı mı izledik ama bir iki maç haricinde adamların Avrupa'da kötü maçı yok.
Cidden @kortex'in dediği gibi fabrikada deniyorlarmış makineyi. En son Siemens aldım, onda direkt makinenin üzerinde, tam yazıyı hatırlamıyorum ama "Cihazınız fabrikada test edilmiştir, su damlacıkları veya kahve kalıntıları bulunması normaldir" gibi bir etiket vardı. Daha önce de Philiips makine aldığımda aynı uyarı kitapçığında yazıyordu. Üretilen her makineyle birkaç kahve demliyorlarmış fabrikadan çıkmadan önce, genel bir kalite kontrol prosedürüymüş bu. Sizinkini de test sırasında çizmişlerdir muhtemelen.