Selamlar
Bilgisayar montajı,tamiri için bir set almayı düşünüyorum.Tornavidalar, cımbızlar vs olmalı hem telefon hem bilgisayar tamirinde kullanmayı istiyorum.Önereceğiniz marka model var midir?
#akış
Selamlar
Bilgisayar montajı,tamiri için bir set almayı düşünüyorum.Tornavidalar, cımbızlar vs olmalı hem telefon hem bilgisayar tamirinde kullanmayı istiyorum.Önereceğiniz marka model var midir?
#akış
#turknet den VDSL başvurumla ilgili aradılar... Mevcutta ADSL kullanıyorum... TTNET alt yapısından faydalandığı halde çok memnunum... Hız olarak 8 MB ( 9,4 MB gördüm. ) geçiyorum... Ping olarakta 10-20 puan düştü... ( CSGO da Rekabetçide 106 standart iken 88-96 arası dolanıyorum. Yerel serverda 20-25 ping. )
Altyapı Geçiş çalışmaları başlamış ön kaydımı oluşturdu. Yeni VDSL modem ( TP-LINK TD-W9970 alırım. Asusa merakım yok gıccık kaptığım bir Markadır. ) dışında maddi farkım olmayacak... VDSL kullananlara da sorduğum da herkes memnun...
Ha gönlümdeki dersen #KabloNet geçer... Süperonline teknisyeniyle muhabbet ettim... Ping ve diğer özellikler olarak Fiberden daha eyi ve hesaplı dedi...:=))) #akış #GündüzAdmini
@gamsizm Şirket olarak sponsorlu bir bilgilendirme amaçlı reklam videosu yapın dedim... Görevli İleteceğini söyledi ilgili birime... Sağlıcakla kaldık hayırlısı...

http://s.aliexpress.com/BzIZnA3Q
Stanley iyidir, bence set alma lazım oldukça topla, set olarak ne aldıysam tırt çıktı.