Yahoo mail kullanayım dedim. Mailler geç gidiyor. Bu sorun sadece bende mi var?
Yahoo mail kullanayım dedim. Mailler geç gidiyor. Bu sorun sadece bende mi var?
Arkadaşlar sony vaio vpcsb28ga laptop a sahibim. Prizde değilken kalan kullanım süresi gözükmüyor. Sadece % gözüküyor. Format öncesi halletmiştim ama nasıl hallettiğimi hatırlamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
Tara & Çеvir 1,79 TL den ücretsiz #freeiosapp
#iOS için güzel bir tercüme uygulaması, en büyük özelliği ekran görüntüsündeki metinleride kolaylıkla istediğiniz dile çevirebilmesi, türkçe olduğunu da gördüm fakat henüz kullanmadım ilk bakışta kendi uygulama ismini güzel çevirememiş olsa da ihtiyacı olacaklar için pratik ve faydalı gözüküyor. kısa süre için ücretsiz #sıcakfırsat
Tara & Çеvir- Metin kapmak ve çevirmen, Daniel Rekitar
https://itunes.apple.com/tr/app/tara-cevir-metin-kapmak-ve/id816177666?l=tr&mt=8



Twitter'ın iPhone uygulamasında resim kalitesini düşürme seçeneği var ama Android uygulamasında aradım bulamadım.
Kuzenim sürekli Twitter'a giriyor. İnternet Paketi biraz daha uzun dayansın diye kaliteyi düşürmek istiyor. Yardımcı olabilir misiniz?
1 Dolara 4 Steam oyunu kaçırmayın!
@teknoseyir @leventp @gamsizm 10 yıl sonra ferrari enzo alırkene 🙂

Güzel bir konsept olmuş hoşuma gitti.
Bu tip mail servislerinde, sorun genellikle kullanıcı kaynaklı olmaz diye tahmin ediyorum.
Gmailden mail gönderiyorum yahooya direk gelen kutusuna düşüyor. Ama gönderilenlerde sıkıntı var şu an. Ben de sizinle aynı fikirdeyim. Kullanıcı bazlı olmaması gerek. Teşekkürler.