ABD'den alınma AT&T kilitli Pasaport kayıtlı NOTE5'im var. Cihaz AT&T simkart olmadığı sürece güncelleme almayacak. Benim buna tc versiyon stock rom atmam sorunu çözer mi veya daha mı kötü yapar?
#akış #TeknoYardım #Tavsiye
ABD'den alınma AT&T kilitli Pasaport kayıtlı NOTE5'im var. Cihaz AT&T simkart olmadığı sürece güncelleme almayacak. Benim buna tc versiyon stock rom atmam sorunu çözer mi veya daha mı kötü yapar?
#akış #TeknoYardım #Tavsiye
bütün gta serilerini en az 100 saat oynmaışımdır.ilk defa gta 5 i bitirdim .bugünlerede görmek varmış
battlefield hardline lı bir inceleme daha istiyoruz 😀
geçen digiturkten çakma polisler diye film satın aldık.baktık ilk 15 dakkayı kaçırmısız ve görüntü 360p 😀 sonra nette 720p sini bulduk ve baştan izledik :D.şimdi biz hırsızlıkmı yapmış olduk 😀
yıllardır 8mbps adsl kullanıyorum kontratım bitiyor.ekstradan para verip 16mbps e geçebbilirim yalnız sıkıntı şu.50 kere filan net hızı testi yapmısımdır.6.5mbps nin üstünü görmedim.şu ttnet 16mbps ye geçtikten sonra cogu kişi alt yapı yetersşzlşgşnden 6 yı 7 yi geçemedi.acaba benim test sonucunun sürekli böle çıkmasının nedeni bumu.yani 16mbps ye geçmem etkisiz olacağından gereksizmi olur
1080p olarak izlediğin filmin ortasında yağmur başlayınca neden 360 p de kasmaya başlar 😀
teknoseyir kanalına abone olan 100.000.kişiye auidi a6 verilecekmiş bilginize 😀
intelin 200mb driver güncelleme programını kuruyorum intel chipsetin ahci sata kontrolcülerinin eski olduğunu anlıyamıyo.10 mb lık driver programı anlıyo.bu intel işi bilmiyo 😀
ssd li ile hdd kutusu aldım ama hdd kutusuna ssd yi takıyorum.windows bişey takıldığını anlıyor.bi yükleme oluyor.o surada hdd kutum sarı ve turuncu ışık veriyor.yükleme bittiğinde turuncu ışıkta kalıyor.ama görmüyor.disk yönetimindedede gözükmüyor.biostada gözükmüyor.yardım etmeye calışanlara şimdiden teşekkürler
arkadaşlar özel bir durum varda onu genele vurmak gerekirse şöyle olur.benim herkesin belirli bir saatte hücum ettiği siteye rahatça girip işlemler gerçekleştirmem gerekiyor.benden önce birileri gelip hallediyor.o saatlerde üyelik girerken bile 10 kere sayfayı yenilmem gerekiyor.bunu nasıl aşarım.yardım etmeye çalışanlara şimdiden teşekkürler
amerikadaki samsunglar snapdragon oluyor, türkiye romu atarsan brick olur.
3g 4g olayı zamanlarında samsung farklı donanım kullanıyordu ama artık tek. hocam kusura bakma ama sorunumun çözümü sende değil gibi sanki 🙂
İnternete biraz baktım da genelde ücretli servisler var bunu yapan. 20-30 dolar civarı para istiyorlar.
Model numarası farklı cihazların yazılımlarını birbirine yüklemene izin vermez. Direkt hata verir yüklemeden.
Sim kilidini ama legal ama illegal yöntemlerle açtıracaksın. Kendin de yapamazsın. Teknik servislerde box ile işlem yaptırırsan cihaz imei değiştirilmiş gibi sorunlu hale gelir. Çünkü EFS'ye müdahale ediliyor. Ondan sonra da herhangi bir firmware yüklemesi yaptığında şebeke gider. Unlock kodu ile açılabiliyor. Bu unlock kodunu temin edip girersen en azından sorun çıkmadan kullanmaya devam edebilirsin.