• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Muhammet UÇAR
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
Üyelik inaktiftir. https://t.me/joinchat/C4ackhV7qH03MnMAU46ZHg
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Kaybedeceğim hiçbirşey yok. TS'nin istatistiklerinden bir kişi daha eksiliyor bu gece itibari ile.

    06 Mayıs 2019 - 23:40 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Aynen, eski albümlerin heyecanı ve tadını alamadım.

    06 Mayıs 2019 - 10:38 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Ai için Figma? Saçma değil mi? Figma Xd'ye konmaz mı?

    05 Mayıs 2019 - 23:07 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    3m thermal tape ile yapıştırılırsa çok efektif olur. 1 liralık soğutucu takarsanız. F/p düşer ama performans artar.

    03 Mayıs 2019 - 21:25 Beğen 1
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Kadife sesli adam. Pek severim.

    02 Mayıs 2019 - 23:35 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    @umtk bassları toparlamak isteyen comply ya da çeşitli başka markaların foam uçlarını deneyebilir. Oldukça faydası olur. İzolasyonda artar.

    02 Mayıs 2019 - 23:31 Beğen 1
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Onlarında bir ara ümüğünü sıktılarda, gene yapacaklar gibime geliyor. Vergi gidiyor.

    02 Mayıs 2019 - 10:59 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    O iş sakat ya.

    02 Mayıs 2019 - 10:20 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Ben hüzünlenmedim ama ne şarkılar eşlik etti bu sene. 🙂

    01 Mayıs 2019 - 00:24 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    @dursun kimden?

    30 Nisan 2019 - 18:50 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    @orcun orası öyle. 🙂 Valla en çok keyif aldığım sistemler Pentium 3, Athlon 64 3200+, Phenom 955+, FX8300 falan diye gidiyor. Ryzen nasip olmadı daha. Pentium 3'den sonra pek çok Intel geldi geçti elimden. Mac hariç Intelli hiç bir makinadan keyif almadım. Eşşek gibi hızlılar ama bişeyler eksik. Keyifsizler. Bilmiyorum. Yakalayamadılar beni. Notebooklarda böyle.

    30 Nisan 2019 - 18:50 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Pis mi pis bir Xperia Z1 lensi + benim gözümde güneş gözlüğü vardı. Eksi pozlattım yaşlıya. Pcden bakınca farkettim. Oynamadan direk atınca. 🙂

    30 Nisan 2019 - 18:47 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    @ahmetbilgekaanakin Allah kurtarsın kardeşim.

    30 Nisan 2019 - 18:46 Beğen 1
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    @ahmetbilgekaanakin müzik açıısndan düşünün.

    30 Nisan 2019 - 10:30 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Kepçe kulak görüntü dışında müthiş bir avantaj aslında. Sesleri onların kulağı kadar iyi toplayan yok, yanlış mıyım?

    30 Nisan 2019 - 10:27 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Kimisinde evet, kimisinde hayır. Aliexpressde satılan birşey çoğu zaman massdropta o kadar da ucuz olmuyordu ama massdroptan alınan herşey orjinal. Sadece massdrop edition ürünler neden ucuz ve iyi düşündüğümden misal Sennheiserdan birisiyle konuştuğumda massdrop üretimlerin normallerine kıyasla, Sennheiserın üretim bandından çıkan bir parti ürünün iç qc'lerini ya sağlamadığı ya da elde fazla stok kaldığı için onları eritmek için verilebileceğini söylemişti. Böylece massdrop editionları görüyormuşuz.

    30 Nisan 2019 - 09:51 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Bir an Jacintha zannetmiştim dedim noluyoruz. 😀

    30 Nisan 2019 - 03:07 Beğen
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Tek kanal 2400 Intelde'de üzer ya. Akmaz o sistem. Bir şeyler, bir eksiklik var dersin. Yüksek frekanslı ramli amd sistem her zaman akıyor. Benim eski fx'de öyleydi. Fpsler hep düşüktü 😀 ama akıyordu acayip böyle. 2133lük ram vardı, açılmasıyla kapanması birdi. Her iş tıkır tıkır bekletmezdi. Acayip seriydi. Çok garip bu amd'ler. Bide işlemci 5Ghzdi. Onunda etkisi büyüktü.

    30 Nisan 2019 - 03:06 Beğen 1
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    @xpow3r cevabı ikimizin de bildiği soruya bundan sonra devam etmeyelim. Konu uçmasın. Arzu ederse Yekta uçursun benim cümlemi. @electric

    29 Nisan 2019 - 23:02 Beğen 1
  • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

    Bizimkilerin aldıkları SAAB'lara neden DMA motoru çakıp piyasaya vermiyorlar anlamış değilim.

    29 Nisan 2019 - 22:58 Beğen 1
  • Durum (383)
  • İnceleme (1)
  • Blog (2)
  • Yorum (4340)
  • Takipçi (265)
  • Takip edilen (451)
  • Favori (138)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#BirazMüzik#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

15

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Linux Mint için Youtube'dan Video İndirme

23

UFO ATEAC-01

Müthiş Mutluhan Honda servis deneyimi

8

Arcade Kabini - Kendin Yap (DIY)

20

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 196 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum