Türkiye'den telefon almak benim için artık saçmalık. Telefon alırsam direk yurt dışından alıp IMEL kodu değişiyorsa onu yapıp değişmezse 600 küsurat olan haracı vermek.
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O iş sakat ya.
hayırlısı..
O haraç artıp 1000 TL olacak diyorlar.
o haraç 1000 tl olsa bile kardasın. ama elimde olsa onu da vermem bunlara..
sadece telefon için çıkmam. Gelen birisinden rica edeceğim gitmesem de.
Üst seviye telefon alınacaksa gidilebilir 🙂 Az önce baktım iPhone XS Max 64GB için Dubai ve Türkiye farkı yaklaşık 3500 TL. Haraç 1000'e çıksa kalan para 2500 TL. Pegasus ile gidiş dönüş 1500 TL'ye bilet var. Geriye 1000 TL harçlık kalıyor.
Yarı fiyatına kaçak modeller gırla var piyasada.
bakacağım onlarla..
Onlarında bir ara ümüğünü sıktılarda, gene yapacaklar gibime geliyor. Vergi gidiyor.
En temizi mtk islemcili cin mali guzel cihazlar. neden mtk derseniz bi onlarin imei si kolay degisiyor diye biliyorum 😀
İemi ücreti böyle mi kalacak sanıyorsunuz? 🙂 iki gün sonra 1000 tl den açılış yaparlar