#massdrop bu günden itibaren ismini #drop olarak değiştirmiş. her şeyimizle yeniyiz ama köklerimize de bağlıyız demişler.(2012de group buying sitesi olarak açtık ama artık çok daha fazlasıyız demişler). kullandığım bir siteydi, bayağı ürün aldım onlardan, Türkiyeye de geliyor ürünler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Çateş @cates

    Kargosuyla vergisiyle yinede uyguna geliyor mu yani

    • Muhammet UÇAR @haypurtiryading

      Kimisinde evet, kimisinde hayır. Aliexpressde satılan birşey çoğu zaman massdropta o kadar da ucuz olmuyordu ama massdroptan alınan herşey orjinal. Sadece massdrop edition ürünler neden ucuz ve iyi düşündüğümden misal Sennheiserdan birisiyle konuştuğumda massdrop üretimlerin normallerine kıyasla, Sennheiserın üretim bandından çıkan bir parti ürünün iç qc'lerini ya sağlamadığı ya da elde fazla stok kaldığı için onları eritmek için verilebileceğini söylemişti. Böylece massdrop editionları görüyormuşuz.

    • elmasevmem @elmasevmem

      mesela sennheiser hd6xx almıştım. 1e 1 hd650. trde fiyatlara bir bakın. ben 200dolara aldım, vergi ile bile neredeyse yarı parasına geldi.