internet kesik 5 gundur bi test yapiyim dedim
sistem
amd ryzen 7 1700 x islemci
gigabyte ab350m d3v anakart
kingston hyperx 8gb 2133 mhz tek modul ram
amd radeon r9 380 2gb ek kartı
ssd yok wd blue 1tb hddye kurulu oyun 70 gb bos yer var hdd de
rami voltajsliz ocladim 2666 mhzye orta grafikli testlerde max fpsden ocnin etkisi anlasiliyor
#overclock
#ROTTR




mountain peak de oclu 146 max fps ocsuz 7 😀
Tek kanal 2400 Intelde'de üzer ya. Akmaz o sistem. Bir şeyler, bir eksiklik var dersin. Yüksek frekanslı ramli amd sistem her zaman akıyor. Benim eski fx'de öyleydi. Fpsler hep düşüktü 😀 ama akıyordu acayip böyle. 2133lük ram vardı, açılmasıyla kapanması birdi. Her iş tıkır tıkır bekletmezdi. Acayip seriydi. Çok garip bu amd'ler. Bide işlemci 5Ghzdi. Onunda etkisi büyüktü.
@orcun orası öyle. 🙂 Valla en çok keyif aldığım sistemler Pentium 3, Athlon 64 3200+, Phenom 955+, FX8300 falan diye gidiyor. Ryzen nasip olmadı daha. Pentium 3'den sonra pek çok Intel geldi geçti elimden. Mac hariç Intelli hiç bir makinadan keyif almadım. Eşşek gibi hızlılar ama bişeyler eksik. Keyifsizler. Bilmiyorum. Yakalayamadılar beni. Notebooklarda böyle.