Yarın bana kredi kartı olan 10 kişi lazım. Bu mesajın altına kullanıcı adlarını yazan ilk 10 kişi Plus'ın ilk aboneleri olacak. Bir şeyler ters giderse de ilk onlar etkilenecek 🙂
Yarın bana kredi kartı olan 10 kişi lazım. Bu mesajın altına kullanıcı adlarını yazan ilk 10 kişi Plus'ın ilk aboneleri olacak. Bir şeyler ters giderse de ilk onlar etkilenecek 🙂
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
3D secure kullanmıyor musunuz? Ben sisteme kredi kartımı girdim ama Kişisel Verilerin Korunması sıkıntılı iş.
@yalcincan Aynen o benimde dikkatimi çekti ve hoşuma gitmedi. Lak diye çekti çünkü karttan parayı, herhangi bir onay SMS vs. almadı.
Abonelik sistemlerinde 3D secure olmaz
@protego Olabilir aslında, çünkü ben ilgili kategoriden aboneliğimi alınca kartımı sildim. Bana ilk başta 3D secure kullanmak isteyip istemediğimi sorabilirdi. Ek olarak aylık abonelikte olmaması doğal fakat 3-6-12 aylık aboneliklerde olması şart, uzun vadeli bir iş zaten. Ben yenilenmesini istediğimi bile unutabilirim. 😀
Abone olduk. Hayırlı uğurlu olsun. 1 yıllık süreçte indirim vardı diye 6 aylık olarak tercih yaptım. Mağazada ki ürünleri bekliyoruz.
ben indirim az olsun diye 3 aylık oldum maksat destekse yani indirim var diye 1 senelik mi olsaydık
Bu kanala hayranım. Bana 10 kredi kartı lazım dedi, 800 kişi kart bilgisi girdi. 🙂 Ben istesem 10 kişi zor toplarım. 🙂