Mafia 2 gibi
Hakem olaylarından yıllardır en çok faydalanan takım olduğu için doğal olarak nefret topladı . Ayrıca Türk kamuoyunda tepki gösterilmeyen tiyatral düşmelerin alay konusu olmasına sevindim . Herhangi bir İstanbul takımını da tutmuyorum
Ben Dreame v16 pro aldım . Dyson alternatifi diye, iyi çekiyor kova süpürgeden ama insanların attıkları sebebiyle beklentim daha yüksekti . Vav filan demedim . Sanki çocukken öğrenciyken kova süpürgeler daha güçlüydü .
Zincir oluşumlardan
Avm de dükkan açanlardan lezzet ve kalite beklememek gerek
Teşekkürler . Spor için tam da böyle bir şey lazımdı. Kuponla 350 ye geldi
Siz soruyu değiştirmişsiniz!!! Gramer/dilbilgisi açısından sınırladım ben. Genel olarak sorduğunuzda İngilizce demesi normal
enteresan ama şaşırtmadı. ben ayrı sohbet pencerelerinde İngilizce cevabı geçmişten silerek Türkçe sorup denedim, değişmedi. Cohere commad r hariç
@oniki İki sebebi var:1. dillerin yapısı farklı olduğundan sözcük sayımları tartışmalı .uzlaşı yok ama 500 bin filan çok abartılı rakamlar. 2. Diğer dillerden alınan sözcükler konusunda Türkçe İngilizce ve Fransızca farklı tutumlara sahip.500 bin rakamının içinde hiçbir ingilizin bilmediği Japonca vb. alıntı/çalıntı sözcükler var.
Sondan eklemeli dillerin matematikselliği ve gramerindeki istisnalar azlığı ile Türkçe cevabının çokluğu şaşırtmıyor. Gramer dediğimiz için filologlara sorsak da çoğunluğu bu sebeple Türkçe diyebilir
Eldeki veriyi iyi kullanmışlar, verdiği cevaplar insana yakın. Ayrıca birden fazla görev olan cümleleri atlamadan yapıyor.
Hocam neden Gemma'yı tercih ettiniz merak ettim ? Gemmanın avantaj/ları nelerdir? Mistral ve Llama daha iyi gibi geliyor standart bir kullanıcı olarak.
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Jet fadılın akrabası imiş sağdaki...