Bütün evrenin en iyi çizgi filmi olan Rick ve morty'nin 8. sezon 1. bölümü yayınlanmış.
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
En iyi çizgi film beavis & Butthead dir.
seni kiniyorum
One Punch Man ve Death Note diyorum, var mı arttıran 😀
süngerbob'tan iyisi gelmedi gelmeyecek kusura bakmayın
aa ben 7. sezon sondur zannediyordum
yok 10 sezon olacak minimum
@gio oo çok iyi
regular show ya.
ölüm sandvici isteyen ??
O bölümü daha geçen izledim. Rick ve morty yi geçemez.
@olasandra peki.
BenTen dışında çizgi film beğenen hadsizdir, avaredir, divanedir.
Cowboy Bebop, Neon Genesis Evangelion What diyorum.
Çok geğiriyor katlanamadım birkaç bölümden sonra