Alırım bir H.O 🙂 Dayanamadım drone hobisine. Gittim "Mini" serisinin en tepe modelini aldım. Çekim ve kamera kalitesi çok başarılı. Otomatik takip modları paha biçilemez.

Alırım bir H.O 🙂 Dayanamadım drone hobisine. Gittim "Mini" serisinin en tepe modelini aldım. Çekim ve kamera kalitesi çok başarılı. Otomatik takip modları paha biçilemez.

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
aman yakalanmayın, kaza kırımsız uçuşlar dilerim.
Teşekkür ederim 🙂
Hiç kullanmadım ama izlediğim kadarıyla bağımlılık yapacak bir hobi. Hele bir de gözlükle kullandığında....
fpv dronelar ile akrobasi uçuşları çok zevkli. bu tarz dronelarda çok aksiyon olmadığı için bir süre sonra insan sıkılıyor açıkçası.
Bu tarz dronelar sinematik çekim için zaten. Drone uçuşunden değil, çektiğiniz sinematik videolardan keyif alıyorsunuz.
Fpv drone işi bambaşka bir dünya. Kullanmak için çok ciddi deneyim gerekiyor. Ben aldığım gibi kaza yapacağıma eminim. Ama evet aşırı keyifli bir hobi. @https @erhanm
@mr-paramedik korkudan uçacak yer bulamayınca, sürekli de dağa bayıra gidemeyince köreliyor heves maalesef.
Yeni vergi buldum,dron ucurma vergisi,dron ucurmama vergisi dron ehliyeti vergisi..dron almak isteyen vergisi...h.o
Zaten izinsiz uçurmanın cezası 94 bin TL. O yeter 🙂
HO
Teşekkürler
hayırlı olsun hocam. 🙂
Teşekkürler 🙂
Ho
Teşekkür ederim.
Ho hocam. Ne kadara aldınız?
47.000 tl hocam. Fly More Combo paketi bendeki. 3 tane batarya, 3 bataryayı aynı anda şarj eden şarj hub'ı, 6 çift yedek pervane, taşıma çantası, ND Filtre seti, ekranlı kumanda ile en dolu paketi.
@mr-paramedik Hayırlı olsun , iyi fiyata almışsınız yurtdışı mı ?
@arkeolog Aynen yurt dışı. "Karfo Karacasulu" garantili olunca fiyat hatrı sayılır şekilde artıyor.
geçmiş olsun fena zehirlenmiş
Hem de nasıl 🙂