Bursa oksijen tesislerinde Bursa Kebap Evi'ne şans verdim. Rezalet. Yapması gereken standart bir iskenderi fast food haline getirmek. Aval aval gezen garsonlar, kalabalık olmamasına rağmen bir sipariş almayı becerememe. Yanlış ürün getirme. Bir de menü saçma sapan tavuk yemekleriyle doldurulmuş. İskendercide ne alaka? Tad kötü. İskenderin altındaki pideler nasıl pişmiş olur bilmeyen birini bu iskenderdir diye kandırabilirler belki. Fiyat da ucuz degil, kim burada yiyip memnun kalkıyor merak ettim. Her sektörde bilinçli kullanıcı lazım valla. Bana öyle geliyor ki kaliteyi asıl bozan üretici değil vasat ve hatta kötü ürün tercih eden kullanıcının kendisi

BeğenFavori PaylaşYorum yap