3 yıllık gamepass olayı bitmiş 🙁 , ucuza almak isteyenlere kötü haber
3 yıllık gamepass olayı bitmiş 🙁 , ucuza almak isteyenlere kötü haber
Yeni anahtarlığım geldi, tamam bu sefer biraz abartmış olabilirim😂😂


Bu vesileyle öncekileri de koyayım;
İlk göz ağrım, 3DFX Voodoo2 çipim, daha fazla kullanırsam üzerindeki baskılar silinecekti, kıyamadım, erken emekliye ayırdım 😔

Xbox 360 GPU anahtarlık. Çipin çekirdeği parçalanınca bunu da emekliye ayırmak durumunda kaldım. 😆

sonrasında da Intel Xeon anahtarlığım. Xeon çok çizilince Ryzen 9'u reçine ile kaplatayım dedim, daha dayanıklı olur belki bu sayede.

ve son olarak da hepsi bir arada:

Niyazi Saral ile son dönemde kapanan bilişim firmalarının neden kapandığını ve bundan sonra neler olacağını konuşuyoruz.
Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvY
Web Sitemiz: http://teknoseyir.com/
TeknoSeyir Ailesi Kanalları:
Oyun Kanalımız: Gamende ► https://goo.gl/MN4ExT
Otomobil Kanalımız: Otoseyir ► https://goo.gl/ZXgxLT
Sosyal Medya Hesaplarımız:
Twitter ► https://twitter.com/teknoseyir
Facebook ► https://www.facebook.com/TeknoSeyir
@eballack @patato Bunları birleştirip ultimate yükseltme yapabiliyoruz ama önceki sisteme göre 280₺ zarar var.
teşekkürler 12 yıllık live + 3 aylık gamepass ultimate birleşince 15 ay etmez sanıyorum ki 🙂
@patato Kampanya var iken kaça geliyordu toplam?
180x3 + 45
@patato EA Play 65 lira yıllık. Onda da en fazla 3 yıl gibi bir sınır vardır ama bu da dönüşüyor sanırım. Maximum Mobil gibi epin alabildiğimiz yerlerde 230 lira civarına bulunuyor 12 aylık live gold. Uzuyor ama yarın uzun uzun soracağım. Belki bir çıkar yok bulunur.
@omc43 görüşme sonrası olumlu- olumsuz yazarsanız sevinirim
@patato Yalnız ne şans ha. Perşembe sosyalden arkadaşla anlaştık gidip alacağım konsolu gelen habere bak.
@omc43 ben erteledim planları bir sonuç çıkana kadar
n11 kupon dağıtıyor hesaplarınıza bir bakın isterseniz.
https://teknoseyir.com/durum/1393922
Edit: yanlış alarm asıl konsollara indirim yapmam diyormuş 🙂
Üç yıl abonelik alacak kadar hiçbir microsoft servisine güvenmem.