3 yıllık gamepass olayı bitmiş 🙁 , ucuza almak isteyenlere kötü haber
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
fakirin yüzü gülür mü
yine gülmedi
Biteceği belliydi, 540 lira civarına 3 yıllık Game Pass Ultimate şaka gibi bir şeydi zaten. 5-6 ay önce uzatmıştım bunu kaldırırlar diye, 2.5 yıl daha rahatım en azından 😀
bu kadar süre durunca dedim en kötü zamlanır 700-800 olur bir oyun parasına alır geçeriz. 🙁
@felixfelicis hocam siz aldınız mı ?
Yok alamadım maalesef.
Biri telefondan alındığını yazmıştı.
İşte şuan arayınca kampanya bitti 45 den veriyoruz demişler aylık. 3 katı yapıyor yani aşağı yukarı
Şaka gibi. Tam da alacaktım.
SS veya SX derken uçmuş, aslında alıp kenarda dursa zararı olmazdı ama bilemedik.
@patato Konsol alacaktım şimdi vazgeçmek durumundayım. Olaya bak.
@omc43 yani ben hala ılımlıyım ama benim de düşünme sebebim tam olarak bu 3 yıllık olayıydı. SS ile 4500 e 3 yıl oyun keyfi. Şimdi SS de olacak sana 5500 3 yıl için böyle olunca akıl karışıyor
Hadi ya. Kötü oldu bu. Ben de alacaktım daha geçen hafta aldım konsolu.
Kampanya için son tarih vermeden bir anda iptal etmeşler.
evet bazıları konsolu almış deneme sürümünü etkinleştirmişler, onun bitmesini beklerken bu haberi aldılar kötü bir durum. Bence çok fazla arama ve talep olursa biraz zamla geri getirebilirler.
Evet cidden iptal olmuş aradım şimdi. Mediamarkt'tan ya da teknosadan abonelik alabilirsiniz dedi. En fazla 100 lira fark eder dedi. Nasıl olduğunu anlamadım ama. Sanırım fiziksel mağazaya gitmek lazım.
@eballack yok saçmalamışlar bence, https://dijitalkartlar.mediamarkt.com.tr/xbox-live-gold-uyeligi-3-ay alacaksın diyelim yıllık 396 TL yapar birde bunu yükseltmek için ultimate alacaksın 45 TL 2 yıllık fiyata bir yıllık alacaksın
@patato Saçma sapan iş yapıyorlar ya.
Telefonla alma olayı saçmalıktı zaten kampanya veya 3 yıllık üyelik varsa adam akıllı gidip alırsın sitesinden. Merdiven altı firma mı koca Microsoft telefonla satış yapıyor.
şöyle ki kampanya olsun da sms le de almaya razıydım ben 🙂
@patato Kampanya güzeldi zatende böyle uyduruk şekilde satmalarından dolayı şaşırmadım tarih filan vermeden iptal etmelerine
Arkadaşa aldırdım kendim alamadım. Kartın hesap kesim tarihi yarındı 🙂
Sanırım en ucuzu bu...
https://www.vatanbilgisayar.com/microsoft-xbox-live-gold-uyelik-12-ay-.html
Şimdi bunu yıllık alırsam sonra bir aylık ultimate alırsam direk ultimate'e dönüşüyor değil mi?
hocam şimdi bundan alıp üstüne bir ultimate yapıştırsak oluyor mu 😀 , misal benim bundle da 3 aylık gamepass ultimate kodu var. Bu ikisi birleşir mi ? aklımda deli sorular.
@eballack @patato Bunları birleştirip ultimate yükseltme yapabiliyoruz ama önceki sisteme göre 280₺ zarar var.
teşekkürler 12 yıllık live + 3 aylık gamepass ultimate birleşince 15 ay etmez sanıyorum ki 🙂
@patato Kampanya var iken kaça geliyordu toplam?
180x3 + 45
@patato EA Play 65 lira yıllık. Onda da en fazla 3 yıl gibi bir sınır vardır ama bu da dönüşüyor sanırım. Maximum Mobil gibi epin alabildiğimiz yerlerde 230 lira civarına bulunuyor 12 aylık live gold. Uzuyor ama yarın uzun uzun soracağım. Belki bir çıkar yok bulunur.
@omc43 görüşme sonrası olumlu- olumsuz yazarsanız sevinirim
@patato Yalnız ne şans ha. Perşembe sosyalden arkadaşla anlaştık gidip alacağım konsolu gelen habere bak.
@omc43 ben erteledim planları bir sonuç çıkana kadar
n11 kupon dağıtıyor hesaplarınıza bir bakın isterseniz.
https://teknoseyir.com/durum/1393922
Edit: yanlış alarm asıl konsollara indirim yapmam diyormuş 🙂
Üç yıl abonelik alacak kadar hiçbir microsoft servisine güvenmem.