Paylaş Paylaş

Logitech Boombox kablosuz hoparlör testte

Logitech'in hem Bluetooth bağlantısı hem de şarjlı pil ile tamamen kablosuz çalışabilen Boombox'ını deniyoruz. Şıklığıyla da ilgi çeken ürün, özellikle tablet ve cep telefonunda albümlerini tutanlar için cazip.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • murat

    kısa ve öz

  • Levent

    gayet başarılı ve objektif bir inceleme yapmışsınız fakat uygun fiyatlara da kaliteli ürünler var.
    yaklaşık bir aydır Creative D100 bluetooth hoparlör kullanıyorum. 4 tane AA pille veya prize bağlı olarak çalışabiliyor. Üzerinde 2 adet 3" sürücü mevcut. Salonda kullanmak için bile yeterli seviyede ses veriyor ayrıca en yüksek volumede bile çatlama yapmıyor. Haftalık gündem podcastlerinizi de çoğu zaman bu hoparlörden dinliyorum. Ama en çok mutfakta ailecek kahvaltı yaparken ipodumdan mp3/radyo dinlemek için kullanıyoruz.
    120-130 lira civarı bir fiyata aldım ürünü. İhtiyacı olanlara şiddetle tavsiye ederim

  • ec038 @ec038

    ha şöyle ürün test edin yahu.. saçma saçma kullanım kılavuzu gibi videolar çekmeyin moron değiliz!!!

    • Çağrı

      ben logitech in puri fi 2 cihazını kullanıyorum ses kalitesi çok güzel srs özelliği çok hoş oluyor, alternatif olarak ona bakabilir isteyenler...
      http://www.logitech.com/assets/15912/15912.png

    • Veysel @spectrum

      Cümlenizi tekrar okursanız, neyin ayıp olduğunu anlarsınız.

    • ec038 @ec038

      tekrar okudum ve yönelttiğim eleştirinin ne denli yerinde olduğunu gördüm.. hakaret veya küfür etmedim... saçma bulduğum videodan bahsettim o kadar.. biz Türkleri geri bırakan da bu eleştirilere kapalı olmamızdır ki zaten.. boşa konuşuyorum.. site yöneticilerinden ve emeği geçenlerden kırıcı olduysam özür dilerim.. ama şunu belirtiyim hala anlamadım neyin ayıp olduğunu 😀

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Takipçilerimizin bir kısmına moron demişsiniz ya ondan sanırım tepkiler 🙂 Çünkü kılavuz bölümü sizin moron diye tabir ettiğiniz izleyicilerden gelen sorular üzerine yapıldı. Bunu da belirtmiştik zaten videoda. Yani kendi kafamızdan çektiğimiz bir video değildi.

    • ec038 @ec038

      😀 yaa gülünür mü ağlanır mı bu duruma.. ben o videoyu izlemedim.. giriş kısmına bakıp kapattım.. o şekilde kullanıcıların soru sorduğunu bilmiyordum.. ama yinede alınacak bişe olduğunu düşünmüyorum.. çünkü moron değiliz diye kendimi de dahil ettiğim izleyici kitlesine BİZ öyle DEĞİLİZ, sitenin kullanım kılavuzuna ihtiyaç yok demek istemiştim.. alınan arkadaşlara sözüm yok.. yorum tamamen safiyane yani 🙂

  • Soner Toraman @tora

    Özkan'a taş atılması çok hoş olmuş 😀
    Aslında söylendiği gibi iPhone'a 2000tl veren birisi için çok değil demek doğru olmaz gibi geliyor. Çünkü iPhone'da işinizi görebilecek yüzlerce imkan varken o parayı gözden çıkarıyorsunuz. Fakat Bluetooth bir hoparlöre 370tl vermek çok da mantıklı gelmiyor.

  • kman @kman

    Bence buna 400 lira vermek yerine 70 liraya yine logitech in bluetooth çeviricisi ve 300 liraya da bir hoparlör alsak daha yüksek kalite elde ederiz.

  • Fırat

    Bu ürüne para vereceğime yüne aynı logitech marka ve yarı fiyatına çok güzel 2+1 set alabilirim o boombox % 100 taşınabilir bi alet değil sonuçta evde bi köşede yada ofiste bi köşede duracak 2+1 ile hemdaha ucuza hemde müzik zevkimi daha iyi tatmin edecek şekilde yararlanmak çok daha mantıklı olacaktır çünki 350 tl lik bir fiyata ine logitech veya başka bir marka orta seviye bi 5+1 bile alınabilir kısacası buna vereceğim parayı 50 tl lik goldmaster ses bombası alırım 😀

  • Muhalif Öğrenci

    Özkan'ı uykudan kaldırıp çekime çağırmışlar gibi.

  • recep

    pahalı olmasa güzel.

  • Kaya

    Ürün güzel bildiğimiz logitech kalitesine sahip... Ama fiyatı ürünü gereksizleştiriyor üstelik sesin çatlama konusu eksi puan...

  • Kıvanç Yılmaztürk

    Logitech bu tür ürünlerde biraz abartı fiyatlarla karşımıza çıkmaya başladı oyuncu faresi diye sattıkları 16000Dpi olan faresine 230 TL fiyat yapıştırmışlar şaka gibi bir politikada ilerliyor Logitech bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak.

  • Yasin

    Saçma fiyat politikası yüzünden iyice soğuttu beni logitech. Son çıkan 5.1 ses sistemi de abartılı fiyata satılıyor.

  • Mujko @mussavas

    kimse çalan parçayı sormamış, ben sorayım da eksik kalmasın 🙂

  • Erdinç Yılmaz @erdinc8

    Creative in d serisi de gayet iyi ve fiyat olarak ta daha uygun. Mesela d100 gayet optimal bir cihaz.

  • semih

    Ya Ozkan urunleri biraz hoyratca mi inceliyor yoksa bana mi oyle geliyor ? cunku hangi urunu incelese tamamen dikkatsiz ve urunu cizecek sekilde bam bum masaya vuruyor. Aniden aha urun cizildi diyip sinirleniyorum.

  • alperencsm

    Harbi pahalı. Portatif olması kullanabilirliğini üst seviyeye çıkarıyor. Standart pc hoparlörü yerine çok yakışırdı. Fiyatı çekseydi şöyle 100 liraya falan, alırken canımız sıkılsa da verdiğimize değdi derdik.
    Bu arada Özkan bu incelemede bana biraz sinirli gibi geldi. Kaşlar hep çatıktı gözler tatsızdı.

  • Yasin

    Boombox 🙂

  • zubak @zubak

    Logitech'in kalitesine sözüm yok kablolu kulaklığını kullanıyorum mükemmel. Ancak fiyatı gerçekten çok fazla sadece kablosuz diye o fiyat verilmez diyorum. Sizden birde kablosuz stereo kulaklık incelemeleri bekliyorum. Müptelanız olduk. Kolay gelsin.

  • GaRGaMEL @gargamel

    Gereksiz ürün abidesi olmuş... Masaüstü kullanmak için çok çirkin, pille kullanabilecek bi ürün için büyük ve hangi akla hizmet 8 hoparlör? 370 TL fiyat zaten absürt, Logitech marka olması hoş ancak Çin'de 10-15$'a ürettirdiği şeyi abartı fiyatla çakması artık sıkıntı vermekte...

  • Faruk AKKAYA @faruk

    Murat abinin ciddiyeti ve arada patlattığı espirilere bitiyorum. Güzel inceleme ama ürün pahalı.

Benzer Videolar