Sunucu yükü çok fazla 🙂
zubak
Kayıt tarihi: 12.05.2014
Jeoloji Mühendisi, Linux Kullanıcısı, 28 Yaşında.
zubak.wordpress.com hamfindik.blogspot.com
Sunucu yükü çok fazla 🙂
İlk paylaşımım böyle olsun. Samsung galaxy duos gt-s7562'ime Cosmic Rom kurdum. Nasıl diyen olursa yardımcı olurum. nede olsa stock rom'dan şikayetçi çok. Unoffical Cyanogenmod çıkınca onuda paylaşırım artık

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.