Paylaş Paylaş

Huawei Ascend Mate telefon incelemesi

Huawei'nin büyük telefon sevenler için ürettiği Ascend Mate'i inceliyoruz. 6.1 inç telefon, büyüklüğünü abartmayan bir tasarıma sahip.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Michuuu

    Taşıması zor,pil ömrü mükemmel,Tteknik özellikleri oldukça iyi ama update konusunda ve teknik destek konusunda muhtemelen sıkıntılı,ama ne olursa olsun hayatta almam 6.1inch nedir be abi ,şu telefonlara standart gelsin 5inchi geçmesin,zaten kimler bu kadar büyük br telefon kullanıyor ki merak ediyorum, bakalım üstadlar ne demiş

    • EMRE

      Bende katılıyorum telefon olarak kullanmak gerçekten çok garip oluyor.Levent abi kulağına götürürken utana sıkıla götürdü düşüncesindeyim bende bu kadar büyük telefona karşıyım ama Ascend P6 ilgi çekici gözüküyor inceliği ve tasarımı göz önüne alırsak artık sabırsızlıkla incelemesini bekliyoruz.

    • haraczade

      Kimler kullanır tablet kullanan ve bu sayede laptop kullanmaktan vazgeçen office programları mail ihtiyaçları ve internet ihtiyacını tablet ile halleden ve extra telefon taşımak zahmetine girmeyen kişiler için mükemmel bir tablet telefon.Galaxy Megadan daha ucuz ama özellikleri Note 2 gibi olan kesinlikle degerlendirilmesi gereken süper bir teknolijik iletisim tabphonu bence

    • Gürsel

      kesinlikle katılıyorum.. yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum.. bu aletle ne tablete ne de laptopa ihtiyac duymuyorsunuz.. su an Acer Aspire One notebook'um var.. onda acamadığım hd filmleri takılmadan ve kasmadan mate'de izlemek keyif verici.. hele yolculuklarda harika.. bataryayı bitirebilirseniz helal olsun.. internette sörf ve film keyfi için müthiş bir alet diyorum.. ayrıca benim gibi akademik çalışmalar yapıyorsanız bi ton pdf ve word belgeniz varsa.. istediğiniz zaman istediginiz yerde bir elinizle okuyup çalışmak harika bir şey..

    • Ertuğrul Öztürk @ertugrulozturk

      Aynı telefonu bende incelemesini bekliyorum.Telefon elinize geçtiğinde incelerseniz sevinirim.

    • abi99 @abi99

      Daha küçük telefonları kim kullanıyor bilmiyorum. Bence 5 inçten küçük telefonları yasaklamak lazım, diyorum. Ne olacak şimdi. Amma yasakçı milletiz.

    • akrepbir74

      :=) yorumlara bakılırsa amanın yandık . kızıma aldım . çokda iyi yapmışız. canavr gibi. ayrıca emin olun sağlam neden mi aldığımız gün elimizden düştü çizik bile yok ..:=) bende geçen ay gm discovery aldım lanet olsun az bekleseydim bu aleti alsaydım dedim. müzik dinlemek mate de inanılmaz güzel seri güncellemesi var . hızlı alet elinize aldığınızda kaliteli malzemeden üretildiği belli olan bir ürün geliyor . ayrıca ek bir özelliği tek parmak kullanıcıları için tuşlar sağa sola kayabiliyor. yüz tanıma özelliği nor alma özelliği var tek eksiği pen yok :=) onuda parmağınız yazıyor:=) yüzünüze götürün sorun değil. dell streak daha evvel bu tarz phone yaptı ya hatırlayın .. almak isteyene http://www.mediamarkt.com.tr da 899 tl . bakın derim

    • akrepbir74

      note2 dende megadan da güzel seri

  • Bandoper @bandoper

    Teknoseyir bu aralar hız kesmiyor arka arkaya videolar ile bizi mest ediyor.

  • berkan

    teşekkürler teknoseyir bu aralar harikasınız

  • Evranos @evranos

    Güzel inceleme olmuş. Yakın zamanda ascend p6 nın'da testini bekliyoruz. Teşekkürler...

  • Ali Kandemir @alikandemir1998

    Çok büyük ya bu telefonu nereye koyucan ne okulda taşıyabilirsin ne bisiklet sürerken nede başka bi yerde anca bütün gün masa başında oturan adam kullanır bunu

  • sgi @sgi

    Bir sorum olacak, doğrudan bu cihazla ilgili değil, o nedenle kusura bakmayın. Acaba Ascend P6 ne zaman normal kanallar aracılığıyla satılacak? Şuanda sadece Vodafone' dan kontrat ile alınabiliyor galiba.

  • Ali Kandemir @alikandemir1998

    Huawei Türkiye'ye yatırım yapmaya başladı. Pek çok büyük firmanın yıllardır yapamadığı yada yapmadıgını yaptı ve pek çok yayına ürün göndermeye başladı.

  • Ziyaretçi

    fiyatı ?

  • Ziyaretçi

    Tasarimi Levent beyin dedigi gibi guzel olmus. Iyi bir alternatif olarak duruyor.

    Benim ricam acaba incelemelerde sar degeri de vermeniz mumkun olabilir mi? Gerci heralde buna dikkat edenler benim gibi telefonu kablolu kulaklik ile kullaniyorlar ama degeri biliyor olmak yine de guzel olur 🙂

  • kiwi

    ascend p6 incelemesi gelicek mi yakında zamanda?
    inceliği, tasarımı ve fiyatı (999) ile çok ilgimi çekiyor p6

    fakat kullandığı gpudan (mate ile aynı) dolayı oyunlarda optimizasyon sorunları olduğu söyleniyor, o yüzden kararsız bırakıyor

    bide yine p6 için kulaklık ve hoparlör sesi çok az diyorlar, eğer incelemesini yapar ve ses yüksekliğine ve kalitesine dikkat ederseniz sevinirim

    p6 için daha ayrıntılı bi inceleme çok iyi olur ( daha fazla oyun deneyimi ve foto deneyimi)

  • deneme123 @deneme123

    merhabalar ben huawei markasini gordugumde dunyanin en ince telefonu sandim ve bune hiz dedim ama o degilmis:(o gelirmi acaba incelemeye?

  • Erdem

    Eskiden bu ifa vs, yeni tanıtımları heyecanla beklerdim...

    Dün sony honomiyi samsung note 3 ü tanıttı ... saatleri.... kameralı lenslerini falan....

    İçimde ne bi heyecan ne bi merak uyandı... Acaba ben mi yaşlandım yoksa sizde benim gibi mi hissediyorsunuz teknoseyir camiası...

    • Tolga @tolga

      Kesinlikle bu konuda yalnız değilsiniz. Çünkü artık yeni ürün duyurulma süresi çok kısaldı. Bazen haberlerde görüyorum, altı aylık telefona eski muamelesi yapıyorlar. Yeni versiyon şarttı gibi yorumlar geliyor. Böyle olunca insan da sıkılıyor. Ne varsa yine PC dünyasında var bence.

  • Recai @recai

    Daha öncede okadar söylememe ragmen hic dikkate alinmadi ama bu saatten sonra markali-markasiz telefon/tablet benzeri urunleri tanitirken artik "SAR Degeri" es gecilmemeli.

    Bu kadar önemli bir bilgi atlanmamali. Bundan sonra ki tanitimlarinizda buna özellikle deginmenizi rica ediyorum!

  • Murat L.

    Cep telefonları "cep" telefonluğundan çıktı artık 5'' e çok diyorduk 6 - 7 gidiyor.

  • emre

    merhaba teknoseyir iyi yayınlar...
    büyüklüğü hem iyi hem kötü...donanım fiyatına ve ekranın büyüklüğüne bakıldığında fena değil...tasarımıda güzel kabada durmuyor...ama nedense bi türlü ısınamadım...
    bi kere bu telefonu alan oyun için film için alır, iyi ama benim çok takıldığım olay, bundada stereo hoparlör yok 😀

    • sercan

      Urunu dun aldim kullaniyorum. Butun gun boyunca wifi acik 3g acik kullandim. Sabah 7 de sarjim yuzde 85 di.simdi yuzde 10 da. Bir bucuk saat kesintisiz oyun oynadim. Ekran parlakligi yuzde 70 de kullandim. Hiz canavari oldugunu oncelikle soylemeliyim. Ekran kalitesi amoled olmasada harika. Dokunmatik hassasiyeti mukemmel.ses stereo degil diyen arkadas icin soyluyorum dolby digital ses cikisi var. Ses kalitesi harika.

  • Afsinyus @ufo

    Huawei ideos x5 kullandım fiyatına göre çok güzel telefondu. Ancak güncelleme gelmiyor haberiniz olsun. Custom ram ile kasar durursunuz. Sonra 4 kere servise gitti tamiri 2 ay sürdü. Tüketici mahkemesine gittim. Uğraştım durdum. Türkiye ofisinin umrunda değil. KVK ben naapayım diyor vs. Bozulursa ağır s.çarsınız delirirsiniz haberiniz olsun.

  • Komplo Teorici

    At gibi telefon yapıp iyi özellikler eklemeleri gözüme girdi ama kamera renkleri neden soğuk bunu yazılımla düzelte bilirlermi ?

  • Deniz Göçmen @sysdope

    Note 3 çıktı, Türkiye'ye gelir gelmez ilk incelemeyi sizden bekliyoruz 🙂

  • Alpay @alpay

    eski bir video LP de sakallar duruyor

  • ardem @atoygarh

    çok ziyaret edilen teknoloji sitelerinden birinde daha geçen ay incelemesi yapılmıştı telefonu özellikle yazılım yönünden sonra nfc si bile yok diyerek yerden yere vurdular inanamadım oysa çok beklentim vardı bu telefondan alayım derken vaz geçtim yönümü diğer büyük ekranlıya çevirdim ama o markada sürekli modek çıkartartıyor buda beni güncellemeler konusunda endişeye düşüdüyor birde yazılım yönünden bir şeyler inceleseniz sizlrin görüşü bizler için çok önemli

    • ardem @atoygarh

      yapılan bir araştırma ile ilgili bir haber okumuştum akıllı telefon ve akıllı televizyon kullanıcılarının çok büyük bir bölümü satın aldıkları cihazların bir çok özelliğini bilmiyor, bilsede kullanmayı bilmiyor, kullanmayı bilsede günlük kullanımda kullanmıyor diye. bende bir anlam veremedim inceden inceeye diğer büyük ekran telefon üreticisine göndermeler yapılıyordu zaten bende o çok ziyaret edilen siteye olan güvenimi yitirdim siz o siteyi anlamışsınızdır şefaflığı şüpheli benim için artık.

    • ardem @atoygarh

      tabii bende öyle düşünmüştüm olmazsa olmazlardan her eve her cebe lazım 🙂

  • CaptainCombo @captaincombo

    Ekranın el değen yüzeye yakın olduğu gibi bir izlenime kapıldım, aradaki koruyucu kısım daha ince sanki, LP' nin elindeki tablete bakarsanız ne kastettiğimi anlarsınız. Bu görünüş açısından çok iyi olmuş ama dayanıklılığı nasıl olur bilmem.

    Bir de sormak istediğim bir şey var. İşlemcinin Cortex-A9 mimarisinde olması onun kaç nanometre olacağını da belirlemiyor mu? Farklı nanometreler de aynı işlemci mimarisi olabiliyor mu. Bu masaüstünde alışık olmadığımız bir durum.

  • OndeR

    nokia lumia 925 kullanıcısı olarak lumia 925 incelemenizi bekliyorum nokia satıldı videonuzda incelemenizin devam ettiğini sölemiştiniz umarım kısa sürede onuda yayınlarsınız .. iyi çalışmalar

  • MutluGul @mutlugul

    Bu kadar büyük telefon hangi kiteleye hitap eder diye soran arkadaşlarımız için aşağıdaki linki gönderiyorum.
    http://www.pclabs.com.tr/2013/08/12/xiaomi-cinde-samsungu-geride-birakti/
    Bu yazıda Galaxy Note 2 'nin en fazla Taiwan ve Hong Kong'da kullanıldığı belirtilmiş.
    Türkiye'de de geniş ekranlı telefonları severek kullanan insanlar bulunuyor.

  • m88 @miragessee

    konuyla alakasız ama benim masaüstü monitör ekranında gözlükteki gibi kirli oluyor, gözlüğe sıkılan su yada normal su ile silsem sorun olur mu ve monitörün üstüne telefonda olduğu gibi koruyucu bir şey takılabiliyor mu?

  • İbrahim

    yalnız profiller özelliği saf 4.2.2 var olan özellik huawei nin numarası değil ama 4.1.2'de getirilmesi iyi olmuş birde karşılaştırmada s4 minide kullanılmış bir incelemesini de bekleriz 🙂

  • Ziyaretçi

    Almanya piyasasında Ascend Mate ve P6 neredeyse aynı fiyata. Bu nasıl bir fiyat politikasıdır, anlamak zor.

  • Ziyaretçi

    Filmi internetten indir, uygun formata çevir ve bunun içine kopya et. Neden? Uçakta izlemek için 🙂 yapan varmı, merak ediyorum. Play gibi Normal film servislerinden indirsen bu kez eşek yükü para 🙂

  • Ziyaretçi

    Uçakta yanımda oturan birileri cep telefonuyla filan oynadığı zaman oynayanı iyice bir temiz dövesim gelir. Gerçi artık telefonlar eskisi gibi değil, uçak modu var ama olsun ben bir dövüp işimi sağlama alayım 🙂

  • Ziyaretçi

    Teşekkürler teknoseyir

  • Daremax @daremax

    Telefon güzelde şimdi markaya alışık değiliz ya alsammı almasammı tedirgin oluyor insan.Hatta markası için aynı fiyata daha düşük özellikli ama markası tanıdık olanı alası geliyor insanın.Reklamların gücü 🙂

  • ukba

    bence artık bunlara telefon demeyelim. ve algıdaki küçük telefon mantığından sıyrılalım derim. daha az konuşma daha çok pc... cebe giren pc. cep pc. 🙂

  • Yalçın Aydın

    İdeos X5 tecrübemden sonra Huawei'ye artık para vermem ne yazık ki. 2.2 üzerine sorunlu 2.3 Beta'dan başka bir şey gelmedi, ROM'dan da verim alamayınca kardeşime devrettim.

  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Huawei Türkiye'de çok yoğun kullanılan bir marka. Türkcell, Avea ve Vodofone 3G model olarak Huawei cihazları satıyorlar. Aynı şekilde alt yapıları Huawei cihazlardan oluşuyor. 1100 TL'lik kampanyalı fiyatı ilgini çekti ama yaz aylarında ne yapacağımı düşünüyorum.

    • omer

      hocam ben yanımda sürekli el çantası taşıyorum. cüzdan, telefon ve anahtarlar için. çantayla bütünleştim. siz de böyle bir seçenek ile bu telefonu düşünebilirsiniz.

  • Cemil

    Soft dugmeler icin tercih meselesi, keyfe kalmis demek bence pek dogru degil. Soft dugmeler cozunurlukten yiyiyor.

  • Ziyaretçi

    Pilde litum polimer yazıyor sanki. Bu pilin uzun süreli kullanımda etkisi ne olur acaba.

  • Mehmet Kurnaz

    Huawei Ascend Mate telefonumu yaklaşık 1 ay önce aldım. Bu süre içerisinde 2 kez güncelleme aldım. Telefon ilk aldığımda çok stabil değildi, ekranda oyun esnasında donmalar oluyordu, son güncelleme ile bu sorunlar gitti. Şimdilik çok memnunum. Boyutları ilk etapta garip gelsede, alıştığınız zaman çok normal geliyor, bu sefer diğer telefonları garipsemeye başlıyorsunuz. Ben şahsen çok memnunum, tavsiye ederim. Ayrıca kot pantolon cebine rahatlıkla sığıyor. 😉

  • Gur Isler @gur-isler

    Bu boyutta teefon kulanmayanlarda hep bir direnc var vayyy cok buyuk diye.. bende note 2 almadan bu gruptandim simdi iyi ki almisim dyorum cunku 5 inch telefonlar bile kucuk geliyor artik. Cebe rahat sigiyorlar bilkis telefonu daha rahat cikarabiliyorsunun ama bu cep telefonu kelimei bizde yanlis oturmus.. ila cebe sigmali gibi kani yanlis bence. Smart phone kullaniyorsaniz ekran en en az 5 inch olmali yoksa anlami yok git eski sistem kucuk nokia falan kullan dugmeli en rahati.. o yuzden note 2 yeni note 3 ve bu huawai modelleri cok daha fazla talep aliyor.. bu arada aliexpress yada dhgate den telefonu 320 330 dolara alabilirsiniz. Malesef ulkemizde telefonlar hala gereksiz pahali ve imei politikmiz neredeyse baska hic bir ulkede yok..

  • Gokturk

    Renk sıcaklık ayarı tüm amber yüklü nokia larda var ya abi ??

  • BAHTİYAR

    3g kullanamıyorum simge yok baglantı yok nasıl yardım yaparsınız bilemiyorum bir medeun acılırmı cok denedin gözümden kacan olmustur bilen varsa cvp yassın simdiden tşk ederim

  • ÇAĞRI

    Cihazı aldığımda içinde facebook , twitter ve Riptide gp adlı oyunun yüklü olduğunu gördüm. Bu normal mi sizce ? Yoksa iade telefon itelemiş olabilirler mi ?

  • ÇAĞRI

    Birde kullanan arkadaşlara şunu sormak istiyorum , biriyle konuşurken sesi sonuna kadar açmama rağmen ancak benim duyabileceğim kadar ses geliyor. Dışardan birinin duyması mümkün değil.Bundan önce kullandığım tellerde bangır bangır ses gelirdi sondayken.Sizin cihazlarda böyle mi*