AMD'm geldi...:=))) Sevgiye bakar mısın?

Bir dahaki monitörüm 24" ilâ 34" arası 75 veya 144 Hz. Freesync teknolojili bir şey olacak...:=))) Hatta Blueray format filim ve PUBG gibi oyunlarda avantajlı olsun diye 21:9 UW 2K veya 2560x1080 çözünürlük istiyorum...

@gamsizm HDR teknolojisi ve özellikle sıkça gördüğüm HDR600 ibaresi ne demek. Kanalınızda bir video yapar mısınız?

BeğenFavori PaylaşYorum yap