AMD'm geldi...:=))) Sevgiye bakar mısın?
Bir dahaki monitörüm 24" ilâ 34" arası 75 veya 144 Hz. Freesync teknolojili bir şey olacak...:=))) Hatta Blueray format filim ve PUBG gibi oyunlarda avantajlı olsun diye 21:9 UW 2K veya 2560x1080 çözünürlük istiyorum...
@gamsizm HDR teknolojisi ve özellikle sıkça gördüğüm HDR600 ibaresi ne demek. Kanalınızda bir video yapar mısınız?

Güle güle kullan. Senin adına çok mutlu oldum.
144 hz 2 k monitör. 😰😰😰
Abi 24" 144hz al direkt 😀
Koptur sonra CSGO da, bu kolsuzlukla...:=))) Amman THE PUNISHER dan uzak dur koç... Yeni hesap açmış CEZALANDIRICI dikkat... Bizi cezalandırıyor ancak...
Abi, 970 n'oldu
800,- ₺ verdilerde Satmadım evde besiye çektim... 2 adet 8 pin güç bağlantı kablosu ihtiyacı var... 750 Watt 80+ bir güç kaynağı alamda İkinci sulota takem de CUDA'm olsun diyorum... Fantasik şeyler...:=))) #TurkishUnion için Nöbette beklesin...
@kadirg1976 hayırlı olsun 😉 ben 970'le devam ediyorum.
Hadi hayırlı olsun abi, Adana sıcaklarında karta iyi bak. Rüzgarını eksik etme. 😀
Kasada 1 ön 2 yan giriş, 1 ard 2 üst egsoz var daha ne yapam...:=)))
@kadirg1976 İstanbul'da olsan neyse abi, Adana bu güneşin şehri. 😀
@runforrest Haftasonu temizlik günü desene...:=))) İşlemciye kadar sökerim...
@kadirg1976 Biz 6-12 ayda bir macun değiştirsek, siz yine yazın 2-3 ayda bir değiştirin. 😀 😀
@runforrest Bu sefer isimsiz değil, paraya kıydık...:=))) Cooler Master, 25,- ₺ verdik termal macunumuza...
@kadirg1976 Ben MSI Optix MAG27CQ monitör aldım acayip memnunum. 27", 144hertz, FreeSync,2K çözünürlük, VA panel ve 1 ms tepki süresi var. Tavsiye ederim.
Benim sistemin kökünü satsam o kadar para etmez...:=)))
Bahsettiğin özelliklerde daha uyguna bir şey bulman çok zor ama. Çok aradım ordan biliyorum 😀
Ben Hepsiburada'dan 2500 liraya almıştım, ara ara da kampanya yapıyorlar aynı fiyatlara bulmak mümkün. Takip edin bence.
Yarı fiyatına düşerse ancak 6 taksitle falan...:=(((
Monitör için benim de fikirim aynı. Ben de 21:9, 120 Hz. yada yukarısı monitör düşünüyorum.
Aynı boyuttaki monitörler için; monitör genişledikçe, git gide yükseklik azalıyor. 21:9 monitör için en az 29" olmalı. Ekran yüksekliği ancak 22" 16:9 monitör kadar. Bütçe el veriyorsa 34" 21:9 bence de güzel olur.
Bu arada; yeni ekran kartınızı da güle güle kullanın.
34″ 21:9 ve parasızlıktan 2560*1080p 5 ms 75 Hz alabilirim...:=)))
1.175,- ₺ ve 6 taksite vade farksız aldım...:=)))
#Kandırıldık
@sigfast Darısı sana ve daha iyisine olsun...:=)))
Hayırlı olsun Kadir Griffin abim 🙂 bu aletin bellekleri elpida ve üzerinde thermal pad bulunmuyor. Eğer mümkün ise sıcaklık değerlerini detaylı bir şekilde atabilir misin ? Teşekkürler.
Hayırdır, Asus böyle şeyhler yapmazdı...:=((( Way adi...
@kadirg1976 şu sıralar bende sistem toplama evresine girdim. 4 5 kart ın detaylı incelemelerine denk geldim. Orada gördüm. Bir sorayım dedim abi sana da 🙂
@ciplakvatandas Akşamına dalarım ben buna...:=)))
@kadirg1976 buyur abi 🙂 https://www.custompcreview.com/reviews/asus-strix-radeon-rx-570-4gb-graphics-card-review/ bu arada 570 olsa gerek kart değil mi ? Senin
@ciplakvatandas Şu anki kullandığım Asus Strix GTX-970 4 GB OC nin belleklerinde de termal pad yok koç...:=))) Önemli olan parça bu güç devrelerinin üzerine gelen termal padli alimünyum blok... Bunun için NVidia nın kapısına dayandık, gönderdiler saolsunlar...
@kadirg1976 anladım abi orasını ama belleklere pad koysalar ve soğutucuya temas etse daha da güzel olurdu. 🙂
@ciplakvatandas İhtiyaç yoksa neden koysun fanlar direkt soğutuyor zaten... Pad yada termal macun ısıyı daha geniş kitlelerle kaynaştırmak için kullanılır... Bunun üzerine daha geniş petekli alimünyum-bakır-gümüş metal aksama ısı daha eyi iletilsin diye konur... Termal pad birde arada boşluk varsa doldurmak amacıyla kullanılıyor...
@kadirg1976 Hayır abi, benim köyüm daha büyük 😀
@ciplakvatandas Allah sana daha iyilerini nasip etsin İnşallah...:=)))
@kadirg1976 amin teşekkür ederim abi 🙂