Çok teşekkürler 🙏🏻 Şimdilik her şey güzel gibi gözüküyor. Bir tek salatalıklar konusunda canımız sıkılmıştı geçenlerde. Kaplumbağa dadanmıştı. Sürgün yerlerinden halletmiş bir çoğunu:D
Sağolun, çok teşekkürler. 🙂 Bahçemiz. Aydın Yenipazar'a bağlı yayla köylerindeyiz. Sık olmasa da buradaki profilimde de paylaşıyorum, bakabilirsiniz ama Instagram'da çok daha sık paylaşıyorum (http://instagram.com/egeusulu/)
Denizi göremedim ama güzel yinede.
Yeşil deniz... Orman yani 🙂
harika ^^ hasatlar nasıl gidiyor hocam
Çok teşekkürler 🙏🏻 Şimdilik her şey güzel gibi gözüküyor. Bir tek salatalıklar konusunda canımız sıkılmıştı geçenlerde. Kaplumbağa dadanmıştı. Sürgün yerlerinden halletmiş bir çoğunu:D
@atakan afiyet olmuştur umarım:D şaka bir yana üzücü olmuş. ben de rio grande domates ekmiştim balkonuma, yeni çiçek açıyorlar. ^^
@cestlavie eminim olmuştur. 🤣 sağolun. sizinkiler de bereketli olsun inşallah. 🙂
@atakan teşekkürler^^
harika ortam, neresi burasi?
birkac fotograf daha atar misin?
hatta konum @at 🙂
Sağolun, çok teşekkürler. 🙂 Bahçemiz. Aydın Yenipazar'a bağlı yayla köylerindeyiz. Sık olmasa da buradaki profilimde de paylaşıyorum, bakabilirsiniz ama Instagram'da çok daha sık paylaşıyorum (http://instagram.com/egeusulu/)
@atakan madem okadar israr ediyorsun, tamam, birgun mutlaka misafirin olurum.
gelmeden yazarim sana 🙂
@recai :)) tabii ki ne demek. 😊
@atakan ciddiydim!
Veranda da ayakta durunca deniz gözükebilir. 🙂
Oo macbook alırım bir dal 😀 İyi bakın ona yenilerin fiyatları coştu çünkü 🙂
öyle olmuş 🙈 birkaç sene oldu benimkisi, bakmaz mıyım halâ çok iş görüyor :))
@atakan özellikle ekranlarını seviyorum ya normal laptoplara göre çok daha güzel veriyor renkleri gözü yormuyor keskin veriyor 🙂
@koraysuna kesinlikle öyle 🙂 benimki değil ama hele bir de Retina ise keyfe diyecek yok...
Bu da benim evin girişi.
Bu da yukarıdan.
Dünya Halleri'nde okudum hocam röportajı, başarılar 🙂
eksik olmayın, çok sağolun 😊🙏🏻
teşekkürler :)) 😀
@talha-turhal 🤓 amin inşallah 😊 çok teşekkürler
Şort ile geliniyorsa on numara olur
akşamları soğuk oluyor:D
@atakan neye göre soğuk 🤔 ben yanıyor İstanbulda alın beni
@12ozkan123 merkez yani aşağı taraflarda nefes alınmıyor ama bizim burada rüzgar eksik olmaz :))