Aniden modem ihtiyacım doğdu. Sizce bu linkteki ürünü alsam sorun yaşar mıyım?
https://urun.n11.com/adsl/airties-5650-tt-4-port-kablosuz-adsl-vdsl2-modem-P70180240
Aniden modem ihtiyacım doğdu. Sizce bu linkteki ürünü alsam sorun yaşar mıyım?
https://urun.n11.com/adsl/airties-5650-tt-4-port-kablosuz-adsl-vdsl2-modem-P70180240
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Türk Telekom vermişti zamanında kullanmıştım. Gayet iyi bir modem. Çekim gücüde iyi. Tek sıkıntısı sadece dikey durabiliyor. Yatay koyamıyorsun.
Türknet kullanıyorum bir sıkıntı olmaz sanırım?
@nkarakas Sorun olmaz modem arayüzünde kurulum ekranı var oraya Türknet'in bilgilerini girince gerisini modem halleder.
@nkarakas benimde türknet sorun yok.
@nkarakas resme bakmadim ttnetinmiş. Ben mağazadan almıştım. Sorun olur mu bilmiyorum.
@zrrckkk 2 çeşit 5650 var ben de o yüzden tereddütte kaldım.
4/5 yıl olmuştur alalı hala kullaniyorum. Bir kaç kere muşteri hizmetlerini aradiğımı hatırliyorum ama ciddi bir sorun için değillerdi sanırım.
Airties'in birde harici HDD bağlanabilen modelleri var onlarada bakın derim. HDD'yi takıyorsuz torrent dosyalarını ekliyorsunuz modem bilgisayara gerek kalmadan kendisi indiriyor. Telefondan indirmeleri uzaktan takip edebiliyorsunuz.
Sanırım bu modele de harici disk takılıyor. https://teknoseyir.com/durum/239868
@nkarakas Yok bunun düz slim modeline takılıyor.
@mkyb Bundan alayım o zaman arada 50 lira fark var.
ona o parayı vermem sıfır ürün değil en az 1 yıl garanti veriyor anten yok usb yok bir de 200 tl istemiş saat geç oldu yoksa ben sıfırlarımı fazla görüyorum 🙁 20 tl ise al.
USB var üst tarafta 😀
@nkarakas evet varmış ama ttnet in sattığı modemlere para vermem.
adamlar öyle bi ayarlıyorlarkı herhalde mahsuz yapıyorlar komşuya internet vermemeleri için antensiz yapıyorlar bu yüzden çekim güçleri iyi olmuyor.
200 tl param varsa giderim iyi bir şey alırım.
Hocam ona o kadar para vermeyin. 70 lirayamı ne aldım ben geçenlerde. Türknet kullanıyorum herhangi bir sorun yok ama TT olmayan modeline göre eksikleri var, onu belirtiyim.
Teşekkürler, TT olmayan modeli aldım.
Bu arada modem fiyatları da uçmuş dolarla beraber 🙁 Ama bence bu cihaz hala o kadar etmez. İkinci el bir Asus DSL N16 bakabilirsiniz mesela...
@hamdi Aman abi Asus benden uzak olsun N14U vardı çok çektim ondan. Evde yan odadan bile Wi-Fi çekmiyordu.
@nkarakas hocam aynı sorunu bende bu Airties 5650 ile yaşıyorum. Hem TT olan, hem düz v1 modelini kullandım, ikisinde de mesela bi Tp-Link kadar verim alamadım kablosuzda. Asus kullanmadım hiç ama tavsiye edildiği için size böyle bir öneride bulundum...
@hamdi Bu TT olmayan model iki bina yandaki komşuda var ve benim evden 3 diş çekiyor 😀
@nkarakas benimki düz v1 modeli idi, en eskisi. Versiyon farkı olabilir belki 😀
Tenda modem var onları incele.