Ben şu mantığı hala anlayamadım. Bilgisayarda i7 6700 hq var diğer tarafda ise note 8 var. Bilgisayarda video oynatmak için pot player media player classic ve vlc player var. Telefonda ise sadece mx player var. Youtubeden indirilmiş 4k60 fps videoyu bilgisayar takilarak 45 fps kadar oynatıp işlemci sınırlarını zorlarken telefon hic umursamadan oynatiyor. Telefon donanımdan çozuyor videoyu. Ama i7 nin gücü nasıl yetmiyir bu işe aklım almıyor.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
i5 7200U'lu notebook'uma indirdim bir tane 4k60FPS, yağ gibi. K-Lite'ın içindeki MPC ile oynattım.
Windows servisleri
PotPlayer deneyebilirsiniz. Ek bir kodek vs. kurmanıza gerek yok. 8K bile oynatıyor kendileri sorunsuzca
oynatıyor ama takılıyor işlemci % 100 kullanıyor
telefonda video cözen ayri cip oluyor diye biliyorum.
Sw calisyor gibi geldi bana.Hw acmaniz lazim.
Nasıl açılıyor HW?
Islemci icindeki dahili komut setini kullanmiyorsa yazilim cok kasar.
donanım destekli codecten kaynaklanıyor, ilk nesil i7 işlemci bile FHD videoda zorlanabilir.
H/W dekoder nasıl açılacak?