Arkadaşlar kapsüllü kahve makinelerini tavsiye eder misiniz? Nespresso serisi nasıldır? Essanza mini ve/veya Aeroccino 3 kullanan var mı? #akış #KonuDışı #Kahve

BeğenFavori PaylaşYorum yap