TSplus üyelerin tiki sizce ne renk olmalı?
Edit: Renk ve şekli üyenin tercihine de bırakılabilir aslında
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sarı
Mavi olacak bence.
Fuşya iyidir
👍
O plusın premium paketinde gelecek. 🙂
Ts kırmızısı
Artı işareti abonelik sisteminin isminden dolayı benim de hoşuma gitti. Renk sarı olarak gelmiş, mavinin daha güzel duracağını düşünüyordum ama abonelere süresine göre (örn; 1-3-6-12-24 aylık gibi) farklı renkler verilmesi daha şık olurdu.
@hkellecioglu dikkate almalı 🙂
Bence de mavi daha iyi olur.
bu level almışız da skill vericez gibi harbiden :DD
Tiki kaldırma seçeneği olmalı...