Ali GENÇ @aligencmd 05 Ekim 2017 - 17:15 Yeni tabletim iPad 2017...Alırım bir hayırlı olsun TeknoSeyir ailesi. #Apple #iPad #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 17 dx486 @dx486 Hayırlı olsun. Ne amaçla nasıl bir kullanım planlıyorsun? Klavyeyi gördüğüm için soruyorum. 05 Ekim 2017 - 17:22 Yanıtla Beğen 1 Ali GENÇ @aligencmd Okul için. 05 Ekim 2017 - 17:51 Yanıtla Beğen Gardrop Fuat @gardrop-fuat avatar amd ama iphone almış. çok zıt. 05 Ekim 2017 - 17:32 Yanıtla Beğen Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal iphone değil ipad 05 Ekim 2017 - 17:42 Yanıtla Beğen Ali GENÇ @aligencmd Ne alaka. Tüm harici ekran kartlarını AMD’den alıyor Apple. 05 Ekim 2017 - 17:53 Yanıtla Beğen 3 kirazerik @kirazerik @medicaldr sağlam kapak 05 Ekim 2017 - 18:46 Yanıtla Beğen 2 Gardrop Fuat @gardrop-fuat @medicaldr biri kapitalizmin zirvesinde biri fakir dostu. 05 Ekim 2017 - 19:26 Yanıtla Beğen Ali GENÇ @aligencmd @gardrop-fuat evet fakir dostu, AMD bedava dagıtıyor ürünlerini...Intel ile pazar payını eşitlesin bak bakalım fakir dostluğundan eser kalıyor mu? 05 Ekim 2017 - 20:16 Yanıtla Beğen Mehmet @mehmet güle güle kullan hocam. 05 Ekim 2017 - 17:34 Yanıtla Beğen 1 Burhan @epsilon Ekrana çıktı alıp yapıştırmış sandim o nasıl parlama 05 Ekim 2017 - 17:39 Yanıtla Beğen 1 Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal Tam lamine ekran neden yapmadı Apple bu tableti anlamıyorum. Sırf ekranı için Air 2 tercih ederim doğrusu... 05 Ekim 2017 - 17:41 Yanıtla Beğen 2 Ahmet @parduscu Hayırlı olsun. Ekranın kare olması video izlerken çok rahatsız ediyor mu 05 Ekim 2017 - 18:00 Yanıtla Beğen Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal 16:9 videolar bi nebze ama 21:9 filmler de görüntüyü büyütüp sağdan soldan kesip izliyorum bazen... genelde diziler 16:9 oluyor. filmler de 21:9 05 Ekim 2017 - 19:38 Yanıtla Beğen cengiz @cengiz Hayırlı olsun. 05 Ekim 2017 - 19:11 Yanıtla Beğen 1 supernova @supernova Hayırlı olsun 05 Ekim 2017 - 20:00 Yanıtla Beğen 1 Sezer SEVİNÇLER @sezers Hayırlı olsun 05 Ekim 2017 - 20:11 Yanıtla Beğen 1 Ali GENÇ @aligencmd Bedava ve ekstra bir ürün kullanılır. Ergonomisi bana uydu. Kisiden kisiye degisir tabi memnuniyet. 05 Ekim 2017 - 20:18 Yanıtla Beğen İptal
Hayırlı olsun. Ne amaçla nasıl bir kullanım planlıyorsun? Klavyeyi gördüğüm için soruyorum.
Okul için.
avatar amd ama iphone almış. çok zıt.
iphone değil ipad
Ne alaka. Tüm harici ekran kartlarını AMD’den alıyor Apple.
@medicaldr sağlam kapak
@medicaldr biri kapitalizmin zirvesinde biri fakir dostu.
@gardrop-fuat evet fakir dostu, AMD bedava dagıtıyor ürünlerini...Intel ile pazar payını eşitlesin bak bakalım fakir dostluğundan eser kalıyor mu?
güle güle kullan hocam.
Ekrana çıktı alıp yapıştırmış sandim o nasıl parlama
Tam lamine ekran neden yapmadı Apple bu tableti anlamıyorum. Sırf ekranı için Air 2 tercih ederim doğrusu...
Hayırlı olsun. Ekranın kare olması video izlerken çok rahatsız ediyor mu
16:9 videolar bi nebze ama 21:9 filmler de görüntüyü büyütüp sağdan soldan kesip izliyorum bazen... genelde diziler 16:9 oluyor. filmler de 21:9
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun
Bedava ve ekstra bir ürün kullanılır. Ergonomisi bana uydu. Kisiden kisiye degisir tabi memnuniyet.