#steelseries #Rival300 mouse uygun fiyata...:=)))
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Zamanında 'GAMER' ürünleri almış biri olarak. Bir daha bu ürünlere bu kadar paralar vermem. Yazık günah bu kadar verilen paralara.
Mouse kendisi headshot atıyor galiba.
Onu yapan yazılım... Para verirseniz mouse ile entegre yapabiliyorlar Tank Nişangahı misali...:=))) Ban yeme korkusu olmadan oyun oynarsanız...
http://www.hepsiburada.com/logitech-g300s-kablolu-oyuncu-mouse-mousepad-p-HBV000002O3W7
daha ucuz daha çok tuş. optiğe bu kadar para verilir mi 🙂 bir kaç senedir kullanıyorum hs atıyorum sıkıntı yok 😀
Onu zaten kullanıyorum... #CSGO tarzı FPS dışında LOL ve Dota2 işine daha fazla uygun...:=)))
Baba para yok
Amazondan g403 aldim 30 euroya yilan gibi mouse. Tr de eminim ki 2 katindan fazladir fiyati bakmadim bile.
Biz kontrol etmiyoruz değil mi bunu?
fiyat hala geçerli, çok güzel kampanya