Yıllar önce bir araba incelemesi görmüştüm, başlık "hızlı babalar için"di. Sanırım Audi'nin bir avant modeli idi, hatırlamıyorum. O zamanlar baba da değildim henüz ama aklımda yer etmiş. Kısmet bugüneymiş 🙂 Volvo V60 #OtoSeyir


Yıllar önce bir araba incelemesi görmüştüm, başlık "hızlı babalar için"di. Sanırım Audi'nin bir avant modeli idi, hatırlamıyorum. O zamanlar baba da değildim henüz ama aklımda yer etmiş. Kısmet bugüneymiş 🙂 Volvo V60 #OtoSeyir


Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun Emrah Bey 😃
Teşekkürler
Kazasız belasız. Tank almışsınız hayırlı olsun. 🙂
Babayız, sağlam olsun 🙂 Teşekkürler
Güzel araç hayırlı olsun
Teşekkürler
Hayırlı olsun, artık köşeye olsun garaj önüne park eden olsun görürseniz acımayın çarp geç 😀
Teşekkürler, Dubai'de benim araba geri seker öyle birşey yaparsam 🙂
Darısı başımıza 🙂
Daha iyileri olsun.
@emrah-ozturk Amin cümlemizin.
ho 😀
Teşekkürler
Teşekkürler
Teşekkürler
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
Teşekkürler
Hayırlı olsun 😀 Q7'ye ne oldu ?
Teşekkürler. Çok sorunlu çıktı araba, satışa çıkardım.
@emrah-ozturk bu sıfır galiba?
@titan Sıfır değil ama 2016 model 9400 km'de. Volvo bayisindeki yönetici kullanmış 6 ay. Burada böyle bir uygulama var, firmanın yöneticileri arabayı 6 ay kullanıyor, sonra fiyatı baya düşürerek satıyorlar.
@emrah-ozturk iyiymiş o zaman .Güle güle kullanın bir inceleme bekleriz artık 🙂
@titan İnceleme biraz zor ama belki bir değerlendirme yazarım.
Hayırlı olsun.
Teşekkürler
Hayırlı olsun.
Teşekkürler
Hayırlı olsun da Körfez ülkesinde Volvo? 🙂 Koltuk ısıtma da vardır bunda 🙂
Teşekkürler. Eksantrik olmayı seviyorum diyelim 🙂 Valla burada en yaygın ve en akla yatkın arabalar Japon markaları, ama ben de onları pek sevmiyorum. Audi falan da garantisi bitince baş belası, çok masraflı. Bu da garantisi bitince masraflı olabilir ama en azından alırken muadillerine göre çok daha ucuz, pek tercih edilmiyor çünkü. Ben Volvo severim, Türkiye'de de istemiştim ama olmamıştı, şimdi alayım dedim.
Teşekkürler