Elinde sağlam Walkman olan var mı? Bir günlüğüne lazım.
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Değil onun için çok var zaten 🙂
Cd li olanlardan var olur mu?
Kaset çalması lazım.
Bende var 1995 model fakat memlekette, bulamazsanız getirtirim ama bulursunuz 😉
Keşke elimde olsaydı da hayır deseydim 😜
bende bu ikisi var. ikisi de çalışıyordu son bıraktığımda. Hala çalışıyor olmalılar.
https://teknoseyir.com/durum/337255
http://teknoseyir.com/durum/335124
Çalışıyor mu?
@gamsizm durumları gönderdiğimde çalışıyorlardı, sonra dolaba koydum bakmadım bir daha. yarın tekrar kontrol edebilirim.
@frt Tamam bir bak sen çıkmazsa haber veririm.
@frt Çalışmaktan kast ettiğim kaset çalabilmesi. Sarmaması lazım bandı.
@gamsizm kasetteki şarkı kulaklık ile dinlenebiliyordu. "Sarmaması lazım bandı." cümlesini anlamadım 🙁
İstanbul içinde bulamazsanız kargoya verip yollarım.
@frt Bazen bozulduklarında kaseti sarar bant kasetten dışarı çıkar, kafaya takılır vs. Bozulur o kısmı.
@gamsizm öyle bir sorun yoktu, Tarkan kasetini baştan sona dinlemiştim gecen sene 🙂
yarın tekrar dinlerim olmazsa 🙂
Philips'in 2003 yılına ait sadece kaset çalan bir modeli var elimde ama ben de çalışıp çalışmadığını bilmiyorum. Kozmetik yönden iyi duruyo. Bulamazsanız bi bakarım.
şundan vardı babamda.Beraber kullanıyorduk.Çok lazımsa sorayım kendisine ama ne zaman elime geçer bilmiyorum.
Aynısından bende de var, duygulandım görünce, az kahrımı çekmedi yıllarca. Aylarca para biriktirip aldığım zaman benim ve arkadaşlarım için teknoloji harikasıydı, kulaklığı paylaşıp müzik dinlerdik.
En son baktığımda ıkınarak çalışıyordu, şarkıları ağır çekimde çalıyordu, artık temelli can vermiştir tahminim.
Aynısından bende de vardı güzel aletti sonra salak gibi kumandalı aiwa almıştım 2 aya mort olmuştu. Gerçi aiwa da cd çalar gibiydi her şarkı başında durabiliyordu
Bu var 1974 üretimi. Walkman değil ama buda taşınabilir. 😛 Çalışıyor üstelik. 😀
bende aiwa marka olan var illa sony olması gerekmiyorsa gönderebilirim. vandan orya gelmesi
cumartesiyi bulur tabiki
1990'dan kalma WM-3000 🙂
Bende Sony fh-9 teyp var bazen çalışan bazen çalışmayan
Sony VCD Walkman var. 2000 yılı çalışır durumda.
Sony wm-fx521 var. İstanbul Bostancı'dayım.
Play tuşunun üstündeki plastik bölümün düşmesi(calışıyor ama) dışında sapasağlam bir aiwa o zamanın iphone 7si gibi bişey. Otomatik kaset çevirmeden ses kayda , Am/fm radyodan dahili ve yaka mikrofonu desteğine . Extra bas bilmemne varoğluvar Ne ararsanız var 🙂 Bizim çocukluğumuzdan sağ kurtulabilecek sağlamlıkta bide 🙂
.
Aklıma gelmemişti ama LP'nin hatırlatması ile Vestel MSX bilgisayarın kaset çaları gerçek bir kaset çalar olduğundan onu kullanarak işimi görebildim 🙂
Tahminim, manevi degeri cok yuksek, eski ses kayitlarinin, digital ortama aktararak olasi kayiplari engelemek amacindaydi bu arayisiniz. Bu tarz bir kayit islemini anlatan bir video da cikabilir aslinda sizden. Hazir bu tarz bir islemi yeni yapmisken 😉