Herkese iyi akşamlar,

Üniversite'de teknik resim dersi almaya başladım ama ikinci öğretim öğrencisine sabahtan ders koydukları için gidemiyorum. Ben 0'dan başlayarak baya ilerlemek istiyorum. Bunun için günlük ya da iki günde bir belli bir zaman ayırmayı düşünüyorum. Autocad ile ilgili faydalı bulduğunuz kaynaklar varsa paylaşırsanız sevinirim. Youtube'da bir çok popüler video var ama önceden bunlardan faydalanmış birinden öneri almak benim için daha iyi olacaktır. Önerilerinizi bekliyorum. #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap