ÖNERİLERİNİZ #öneriler #teknoyardım #ceptelefonu
Merhabalar
Yaklaşık olarak 2,5~3 yıldır Samsung Note 2 kullanıcısıyım...
Yeni bir telefon almayı planlıyorum, maksimum 1500TL mütcem mevcuttur.
Önerebileceğiniz telefonlar nelerdir.

Edit: Kullanım amacı arama,mesajlaşma,mail kontrolu vb temel işlemlerdir.
Şarj süresi önemlidir... 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap