Xiaomi Yi Car WiFi DVR incelemesi yapmadan bu olay geldi başıma.
Sağ şeritte ilerliyorum, sağ katılımdan cep telefonu ile konuşan bir insan bozuntusu yola bakmadan yola daldı resmen. O an ki refleks ile sol aynadan solumu kontrol edip kendimi kurtaracak kadar hafif sola kaçtım. Arkamdan gelen 6 araç o kadar şanslı değildi, zincirleme birbirine girdiler..
Tırın plaka ve dorsedeki firma bilgilerini emniyete ilettim.
İnceleme yakında … #akış #OtoSeyir
Video : https://www.facebook.com/cgartist/posts/10153725214269285

Geçmiş olsun.
Teşekkürler @sahin
Geçmiş olsun.
Sağolasın @mr-bell
Geçmiş olsun.
Teşekkürler @cartman
Sağolasın, kamera öne de arkaya da şart gerçekten :/
Büyük geçmiş olsun.
Sağolasın @soulmy
Teşekkürler, aynadan arkadaki 6 aracın birbirine nasıl girdiğini görünce trafikten soğudum..
Gecmis olsun, diger kazazedelerde umarim can kaybi yada yaralanma olmamistir.
Kamyon soforu arkadaslar varsa alinmasin ama bazilari kendilerini yolun sahibi gibi goruyorlar.
Diikati birakin, dogrudan uzerinize surebiliyorlar araclarini 🙁
Teşekkürler.
Adam gözünün ucuyla bile bakmadı yola, zoom yapıp stabilize ettim videoda. Elinde beyaz bir telefonla daldı yola.. Arakadaki araçlar birbirine girince buda beni arkadan taciz etti. Devam et gibilerinden. Bende plaka ve dorsedeki firma bilgilerini emniyete ilettim..
@tayfunkalafat
@gamsizm diyor ya, ceza'dan sonra bunlari direksiyon basina gecirmemek lazim diye.
Aslinda sokaga bile cikarmasalar yeridir 😀
Takip mesafesi çok önemli tabiki.. Malesef İstanbul da 2 araç arasında 1 metre boşluk bulsunlar oraya da giriyor şerefsizler..
O adamın normal bir ülkede alacağı ceza yanında bir daha direksiyon başına geçmemesi sağlanmalı.
@gamsizm
Olume sebebiyet verene bile oyle bir ceza bildigim kadariyla yok...
Caydırıcı ceza yok ki güzel ülkemde..
Tabiki öyle birşey olmayacak .
Çok sağolun @ardazeytin
Ya bu baska islere vermek degil resmen teror estirmek, arac kiti kullansinlar yazik degil mi o kadar insanin canina, malina?
Tabi dikkat konusunda sonuna kadar haklisiniz o ayri 🙂
Ne cezası, oto sanayiden prim bile alabilir
Teşekkürler @aytacesmebasi
Solunuzu kontrol edecek vaktiniz olduğu için şanslıymışsınız. Geçmiş olsun...
Geçmiş olsun.
Emin olmamakla birlikte, o adama hiçbir ceza verilmez.
Geçmiş olsun. Türkiye'de özellikle İstanbul'da trafikte çok dikkatli olmak lazım. Makas atanlar, bu hayvan gibi ana yola dalanlar vs. çok.
Teşekkürler 😉