Ekte görüntüsünü paylaştığım Tomy Space Turbo oyuncağı sizde ya da bir tanıdığınızda olabilir mi?

Ekte görüntüsünü paylaştığım Tomy Space Turbo oyuncağı sizde ya da bir tanıdığınızda olabilir mi?

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şimdi bi düşündüm de.. Olamaz. 🙂
Konu dışı; Bunun direksiyonlu araba yarışı versiyonuda vardı...
Durum kurumsal mail jargonuyla yazılmış gibi 🙂 Sonunda "İyi çalışmalar" yazması gerekiyordu yalnız. Direksiyon olan versiyonu ile oynamışlığım vardır.
Nerde Öyle akraba/yakın
Geçen yazdan beri arıyorsunuz. Çok gerekli sanırım 🙁
Tozlu raflara lazım bir bu eksik kaldı.
Umarım en kısa zamanda bulursunuz.
https://youtu.be/LdChvWiQZhI
Bu videodaki arkadaşda bir farklısı mevcut. Bir bakın derim
@gamsizm Bende var 🙂
https://teknoseyir.com/iletisim 🙂
Neden hala Arıyorlar. Sendeki olmaz mıymış?
Geldi bile. Ama ben kendi koleksiyonum için mavi olanı ayrıca alacağım.
@gamsizm Hah iyi. Kolay gelsin o zaman. @sosyobu ya da Tozlu Raflara yaptığı katkı için teşekkür ederim.
@onrdrsy teşekkürler ben yazacaktım ama murat beyi bekledim 🙂
Tozlu raflar için seferberlik yapar buluruz
murat bey dizüstü bilgisayara usb üzerinden gtx960 kran kartı takıp kullanan videolar gördüm. bu konuda araştırma yaparmısınız.
Thunderbolt tur o usb darboğaz yapar
F16'lısı var bende bunun.
25 euroya buldum ama almanyada nasil gönderebilirimki size
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XTomy+Space+Turbo.TRS0&_nkw=Tomy+Space+Turbo&_sacat=0
Alayim mi?
25 Euro'ya göremedim hemen gitti mi acaba.
Screenshot ekledim dilerseniz incelemeniz icin ismarlayayim...
Çok ilginç bende çıkmıyor. Mavi olanı isterim ama çalışıyor mu yazmış mı?
Sadece 3. vitesi calismiyor diyor aciklamada.. Fiyat 25 euro + 17,40 euro gönderme parasiymis. Bunu alip alici adresini Türkiye sizin büro verirsem , posta fiyati ne kadar olur fikrim yok.
İlanı ben görebilsem aslında sorun kalmayacak.
http://www.ebay.de/itm/281973786144 @gamsizm link bu
Türkiye'ye göndermem diyormuş.
Merhaba Murat bey, bizde var kutulu 50 Euro düşünüyoruz
Çalışıyor mu?
Yeni farkedebildim sorunuzu kusura bakmayın:( pil olmadığından da deneyemedim desem. En büyük boy pil gerekliydi
Dilerseniz kendime ismarlayip size göndereyim...
Çalışan ve kutulu olanlardan alabilirim. Benimki maviydi o yüzden önceliği ona veriyorum. Siz yurt dışında iseniz gelen bir yakınızla da gönderebilirsiniz.
@gamsizm Hemen iletisime geciyorum satici ile, temmuzda Türkiyedeyim elden teslim edebilirim, ya da bir araci ile. Geri dönüs yaparim. Kutulu ve calisiyor olmasi kriteri ile geri dönüs yaparim.
@neseli-enginar Anlaştık.