Donanıma bakıyorum Fiyatlara bakıyorum...:=))) Kaliteymiş... Fırsatmış...
Çok sesli gülüyorum... Kaç, kaç kaç... #akış #MacBook

Donanıma bakıyorum Fiyatlara bakıyorum...:=))) Kaliteymiş... Fırsatmış...
Çok sesli gülüyorum... Kaç, kaç kaç... #akış #MacBook

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
4 GB belleği full optimize etse ne olur... Sadece ofis-internet habitatında gezersen bilmem...:=)))
Bedava verseler fıtratımdır kullanırım...:=))) Yoksa almam düşünmem yok kabul edip dünyanın geri kalanın çoğunluğa uyarım... #Masaüstü #PC candır...:=))) Windows-Linux bedava farketmez...
bi bitmediniz.
Özel fiyat? Bunlar mıymış özel fiyatlar 😀 😀 😀
Bu makinelere bu parayı veren ya çok zengindir ya da gerizekalıdır.
Bu makinelere para verenlere gerizekalı demek tam bir gerizekalılıktır ya da bu cümleyi kullanan kişi çok dar kapasite ile düşünmeye çalışıyordur. "Grafiker" dediğimiz bir iş kolu var ve özellikle MacOsX işletim sistemi yani Macbook kullanırlar. Adamlar öyle işler yapar ki tek bir anlaşmada kazanacağı para o Macbook'a verdiği paranın 2 katıdır. Adamlar iş için verdikleri para da acımazlar.
Bu sitede de Mac kullanan arkadaşlar da var ve onlara da "Gerizekalı" demekten çekinmemiş oluyorsunuz bu saçma yorumunuzla. Bir cümle kullanmadan önce bir kez "düşünün" sadece. O kadar zor değil. Bu arada ben Mac kullanmıyorum, fanboylukla karıştırmayın sakın.
@mr-paramedik senin bahsettiğin kişiler zengin oluyor işte, onun dışındakiler gerizekalıdır.
Zengin değilim. Kodlama öğrensem şunu alsam zengin olurum. Kimse bu dünyaya zengin gelmez.
@muco53 herkes kararında özgür.Öyle demek yanlış.
Eskiden bu durumlarda Mac'lerin neden pahalı olduğunu açıklamaya çalışırdım artık sıkıldım . Parası olan isterse alır parası olmayan almaz . http://www.businessinsider.com/apple-has-91-share-of-premium-computer-market-research-firm-says-2009-7 buyur buda kanıtı 1000 $ üstü cihazlarda Apple %91 pay sahibi . Demek ki parası yeterli olan çoğu insan gidip Mac alıyor .
Porsche alan bir arkadaşına "Niye 600.000 ₺ verdin Volkswagen da götürüyor buda götürüyor" dermiydin ? Adamın parası var sürüş zevki ve konforu için basmış parayı almış . Gideceği yere ucuz bir arabayla da gidebilirdi veya BMW alıp daha fazla performansı daha ucuza alabilirdi fakat parası olduğu için aynı yere daha iyi bir sürüş zevki ve konforla gitmeyi tercih ediyor .
Porsche-Volkwagen benzetmesi ile Mac bağlantısını bir türlü kuramadım.
@yasinc Porsche ve Volkswagen kıyasalamasında yaptıkları işi düşününce aynı işi yapıyorlar fakat biri konforu ve kalitesi yüzünden çok çok daha pahalı . Mac'ler de öyle . Aynı işi daha ucuza Acer ile belki yapabilirsin ama paran olduğu için ve istiyorsan gidip Mac alırsın . Ayrıca pahalıda değil bu benzetmeyi sırf pahalı olduğunu düşünenler için vermiştim . 15" retinayı örnek olarak inceleyelim i7'nin en üst versiyonu , 2 GB/s okuyup yazabilen bir SSD , Retina ekran , 17 mm kalınlık , alüminyum kasaya sahip olan ve 9 saat şarjı giden cihazların Windows tarafındaki fiyatlarına bakın sonra pahalı mı değil mi anlarsınız ? Böyle bir cihazın Windows tarafında karşılığı olduğunu bile zannetmiyorum . Yok monster yok bilmem ne gibi tuğla kadar dandik plastik bilgisayarı örnek göstermeyin yeter .
Pek umurumda olmaz ben sadece benzetmedeki mantığı aradım. Yoksa herhangi bir ticari ürüne bağlanmışlığım yoktur. Fiyatlarının bu kadar tuzlu olması markadan da kaynaklanıyor. Yoksa aynı paraya yada ucuza veyahut pahalıya her ürünün benzeri vardır. Şahsen 13" boyun fıtığı yaratacak bir ürüne o parayı vermem. İsterse 319L kalite paslanmaz dan yapılsın.
@yasinc 15" için konuşuyorum zaten bende 13" bir cihaz almam . Karşılığı olan cihaz Dell XPS 15" fiyatı 1689 $ http://www.amazon.com/XPS-15-Skylake-i7-6700HQ-Bluetooth/dp/B019PB6X78/ref=sr_1_2?s=pc&ie=UTF8&qid=1455460000&sr=1-2&keywords=dell+xps+15
Macbook Retina 15" 1849$ arada 160 usd fark var
http://www.amazon.com/Apple-MacBook-MJLQ2LL-15-4-Inch-Display/dp/B00XZGMBVC/ref=sr_1_2?s=electronics&ie=UTF8&qid=1455460093&sr=1-2&keywords=macbook+retina&refinements=p_n_feature_five_browse-bin%3A13580790011
Ekran kartı dışında MBPr XPS 15'i ezip geçiyor performansta .
XPS 15 artıları :
960m
XPS 15 eksileri :
Plastik kasa
4 saat giden şarj
Full HD ekran
8 GB Ram
SSD'si daha yavaş
Sonra MBPr çok pahalı . Aynı klasmandaki cihazların zaten hepsi pahalı .
Bir sistemde 960m varken diğerlerinin bir artısı kalıyor mu sizce? Bir tarafta iris bir tarafta 960m.Düşünmeye bile gerek yok.
@emre64 Herkes gamer olmak zorunda değil . Render da almıyorsanız ekran kartının bir önemi kalmıyor . Iris Pro 4K 60 Hz destekleyen bir kart sonuçta her türlü işi görür . Ayrıca H265 için hardware acceleration desteği de var .
Onlar için yok demedim. Xps'le karşılaştırmışsın. Ona dedim. Render almıyorsun, oyun oynamıyorsun. Ne anlamı kaldı 6-7 bin liranın. Macos fazla büyütülüyor. O kadar konfor sağlamıyor.
Programlama için kullanılır . Daha önce 1 haftadan fazla OS X kullandınız mı ?
Programlama için mi? Ben Acer v17 nitro black edition kullanıyorum.Hem programlama, hem oyun hem render, hem de dizi, film vs için.Gtx 860m gpu da gayet yeterli.3000₺'ye hangi mac verir bunu bana? Ha isteyen gidip mac kullanır da, çok iyi bir gelir kaynağı yoksa kısa vadede işe yarayacak bir cihaz değil.Demem o ki götürdükleri, getirdiklerinden çok daha fazla.Bu yüzden sitedeki teknoloji kurtlarına mantıksız geliyor.
@emre64 Programlama demiş ben Basic de kaldım sonra c, c+, c#, kütüphane geldi falan filan anlamayız sen anlat...
@pope Çok dert edersem enişte gibi PC masaüstü arayüzü olarak Mac ekler egomu tatmin ederim...:=)))
Donanım ve Yazılım kaliteli mi evet amma değer mi? Bence değmez... Para olursa unutma Ferrari'den daha eyileri de var hayatta...
applenin ürünlerini çok seviyorum ama hiçbirini fiyat politikasından kullanmıyorum. Gerek iphoneler Gerekse Macbook'lar çok abartılı fiyatlara satılıyor.
ortadakinin 256 GB'lığını eylül ayında 4000 e satıyorlardı şimdi 128 liği 4600
Genel görüşüm :
@gamsizm dediği gibi Türkiye'deki telefonlar arasında fiyat farkı olmasa herkes Iphone 6 kullanır görüşüne katılıyorum. Bende kullanırım. @leventp gibi 3-5 kelaynak çıkar... 2.600,- TL. MS Lumia ya verir misin dersen Win 10 yüzünden iş icabı mecbur değilsem vermem...
Gelelim Labtop işlerine. Baştan beri karşıyım. Bu cihaz içinde ne olursa olsun destek almadan bana bir mesai yaşatmıyorsa bence sıkıntıdır. Sabah 8 Akşam 20 arası telefon misali beni yarı yolda bırakdan eve getirmeli. Ha ağır grafik-reklam-3D-render işleri yapacaksam mecbur değilsem labtop kullanmam kusura bakmayın.
@gamsizm dediği gibi sırtıma vururum bir Küp PC düşerim yollara... İçinde 4 çekirdek HT İ7 ve 980 Ti ( ya da Fury ) işime bakarım... 480 GB SSD ve 4 TB HDD ise cabası...
Neymiş Corel Draw daha verimli çalışabiliyormuş. OK de nereden ihale aldında koşturuyorsun. Gerisi kazanca bağlı israf veya lüxe giriyor...
Ben almam sisteme tersim ben. 🙂
Ben de almam, neden iphone kullanmak zorunda olayım mı? Küfrederek bırakmıştım.
Benim esas kızdığım... Donanım güncelleme ve yenileme sıkıntısı... Yazılım dersen şunu ekleyebilirsin şunu ükleyemezsin... Lisans ve sömürü sevdası geliyor... Androidde 3 lira olan şey diğer mağazada 7 lira... Sebep bizimkiler inek sağalım... Sorsan kullanıcılara hepsi özgürlük sevdalısı... Tutsak kalmışlar da haberleri yok...
aaa Apple hadi hemen alalım 😛
Valla ABD fiyatlkarı gibi eşit olsalar düşünülebilir... O zaman kullanacağım programların lisans haklarıda böyle gelmez... Türkiye için windows platformu IDM 7,- TL. lisans hakkı... Ne aldık download manager... Gerisi windows 10 400,- lira ya ofis...:=))) Sonra neden torrent... Win 10 Pro ver bakem 120,- TL. ye almayan ne olsun...
https://www.youtube.com/watch?v=5a8hq4r-7l0 Bu videoya göre çok da uzun ömürlü değiller. 5 senelik aletin durumu kötü baya.