Bir sorum olacak. Windows'u bırakıp Mac OS X'e geçmek ne kadar mantıklı. Oyun oynadığım pek yok akıcılık istiyorum şuanda sanal makinede deniyorum gerçekten çok hoş sizin fikriniz nedir? #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap