Çok iyiymiş. Ama gıcık adam olarak kötü yönlerini söyleyeyim 🙂 park sensörü çıldırır, tabi balon en alta gidene kadar geri gitmek sorunu çözer. Diğer sorun, millet onu koparıp çocuğuna falan verir 🙂 son olarak, geri geri park edip elindeki çantaları bagaja koymaya çalışırken sinir eder.
İki güne bir o balonun havasını değiştirmek lazım. yoksa sürekli dolu görünür tüm park yerleri 🙂
Birde park sensörü çok baş ütüler. Çoğu arabada var artık. 😀
Çok iyiymiş. Ama gıcık adam olarak kötü yönlerini söyleyeyim 🙂 park sensörü çıldırır, tabi balon en alta gidene kadar geri gitmek sorunu çözer. Diğer sorun, millet onu koparıp çocuğuna falan verir 🙂 son olarak, geri geri park edip elindeki çantaları bagaja koymaya çalışırken sinir eder.
Bebelere balon diye satarlar valla çarşıda, onları koparıp 😀
Tabi taşla ipini yere tutturan troller de olur.
içindeki helyum uçar gider ama 😀
Zekice.