Babamların evinde çok eski bir müzik seti var. Sanırım toplamda 520watt gücünde 2 tane kolonu var. Ancak cihaz sadece cd veya kasetle çalışıyor.
Şimdi; ben bu kolonları bilgisayara veya telefona bağlayıp değerlendirmek istiyorum. Setin içindeki amfi kartını (fotoda en altta görünen kart) ve güç kaynağını söküp bir şekilde aux girişi ekleyebilir miyiz? O iş olmazsa, kolonları bağlamak için nasıl bir amfi almam gerek? Kolonlarda hem normal hoparlör hemde bass veren zımbırtıdan var. 6 + 6 ohm yazıyor arkalarında. @gerginix @sirke @lawnmower @sfaunl (Yardımı dokunabilecek herkesi etiketledim, rahatsız ettiysek affola) #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap