Bir şey soracağım ama ilgilenen var mıdır?
Evde 90lardan kalma Arçelik'in müzik seti vardı.
Bizimkiler atalım diye tutturdu, çocukluktan kaldığı için benimde gönlüm razı olmadı açıkçası. 🙂
Bu arkadaşa bir şekilde AUX vs lehimlesem ortadaki amfisi olmadan kullanabilir miyim?
Telefon veya Bilgisayardan AUX veya Bluetooth ile bağlanabileceğim bir çözüm bulabilir miyim? Çöp müdür? :/
Tplink in HA100 çözümünü gördüm hem bu iş için pahalı hem de elimde 2 hoparlör olduğundan pek mümkün değil gibi.

Amfisiz olmaz. Duyulamayacak kadar az ses çıkar.
aux ile besleyemezsin bunu, ama ileride bir gün amfili hoparlör alırsan buna da kablo çekersin çalışır bu da. çöp olmasına gerek yok yani
adaptör, dac vs alsam besleme imkanım var mıdır?
@makineci bilmiyorum, ama aktif hoparlör çok pahalı değildir 2. el şöyle 100 liraya bulursun gibi
amfi olmadan zor, cok az ses cikacak ve taktiginiz cihazi zorlayacaktir.
https://m.n11.com/2x30-watt-tpa3110-amfi-devresi-dijital-amplifikator-2x30w-xh-a232-P397550317
soyle bir sey alabilirsiniz, bt lu olanlari biraz daha pahali tabi.
@suicide ben biraz hobi olarak bakıyorum. Çalışırsa ne ala. 🙂
Ama cızırtı vs olur mu tek çekincem o.
@makineci direk taktiginizda calisir, cizirti vs. olmaz. cocukken m.seti bozulunca sony walkman i sizin dediginiz gibi baglamistim bundan daha buyuk kolonlara. dedigim gibi sesin baya baya az olmasi disinda sorun yaratmamisti. ama ben olsam telefonu vs. baglamam, kulaklik cikisindaki amfiye zarar verebilir.
@suicide başka bir amfi yorumunda 12V 3A adaptör ile kullandığını belirtmiş.
Benzer amfilerde bir süre sonra bozulduğunu söyleyenler de var.
Adaptör olarak sizce neye dikkat etmeliyim?
Şuan amfisiz herhangi bir cihaza bağlamayı düşünmüyorum tabi. 🙂
@makineci 50tl lik seyler harikalar yaratmasini beklememek lazim, fazla yuksek seste zorlanmadan ve dusuk ohm lu hoparlor baglanmadan kullanilirsa kolay kolay sorun cikaracagini sanmiyorum.
adaptor imkaniniza bagli, en fazla gucu yetmedigi yerde sesi kesilecektir amfinin. akimin fazlasi olmaz, ne kadar cok okadar iyi.
Teybin arkasında aux input ile ses girişi bağlanmıyor mu?
Evet bağlanıyor ancak ortadaki modül (teyp) çok büyük geldiği için daha uygun bir çözüm aradım.
@makineci en ucuz o şekilde kullanılır. Yoksa amfi almak gerekli.