Reklam değil gördüm hasta oldum...:=))) @leventp
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çoook güzel ya her eve lazım harbiden.
insana zorla para harcattırırlar ya hayret bişi 🙂
güzel ama çok sakat parmaklara dikkat etmek lazım
İsmimi gökyüzünde görünce koşup geldim. Hatta yaşlı kadınların ve adamların aralarından geçerken, o zavallı insanlara vurup, onları itip, üzerlerine basarak geçtim. O, oooo benim olmalı 😛
Google çeviri :
Biz ihtiyacı, bunu istiyor. Değerli olmalı
Yandex çeviri :
Biz bunu istiyor, biz de ihtiyacı var. Gereken kıymetli
Yıl olmuş 2015 ingilizcemiz yok dedik sorduk sormaz olaydık...:=))) Ne demek istediğini anlamıştıkda bakma ayıp olmasın dedik... Bildiğiniz daha geçer akçe gençler...
Valla google ve yandex amcalar yüzüklerin efendisi izlememiş gibi.
Gızlara sorsak kesin bilirlerdi bence...:=)))
Di mi 🙂 @sirke
Ganıma girmeyin akıllı durun daha monitörün taksidi bitmedi...:=)))
güzel ürünmüş akıl notuna alınmıştır 🙂 sağolun gençler ve daima genç kalanlar
Attım hafızaya, beyin bedava diyorsun yani.
1100 liraysa çok iyi bence. Kullanışlı, mobil, ufak. Bizim de garajımız olaydı 🙂
Şarjlı olması kötü. Elektrikli olsa iş yapardı. Gerçi yine bir adaptör bağlanabilir
Çantanın kendi batarya güç kaynağıda var gibi anladım. Çünkü aleti yerleştirirken fiş gibi birşey takıyor. Çatıya çanta çıkmayacağından seyyar bataryada var...:=)))
Alete kabloyu takıyor sonra kutunun dışına (sol tarafa) bataryayı takıyor. O kablo ona yarıyor gibi anladım ben. Şarjlı olmasının avantajları olduğu kesin ama günümüz batarya teknolojisi, -BENCE- bu işlerde kullanılacak kadar gelişmedi henüz. Anca anı kurtarabiliyorlar. @kadirg1976
video biter bitmez ilk yorumum; "bosch olsaydı gözüm kapalı alırdım" olmuştu. tecrübe önemli tabi. 🙂