Zamanında ailem dolara, euroya yatırım yapardı. Şimdilerde düşünüyorum da, aslında bu yatırım size bir şey kazandırmıyor gibi. Örneğin 100 liranızı dolara yatırdınız. Dolar arttı 160 liranız oldu üç ay sonra. Üç ay önce 100 liraya alacağınız araba da 160 lira oldu. Bu çerçeveden bakınca size para kazandırmaktan çok, paranızın değerini korumaya yarıyor bu yatırım. Yanlış mıyım? Pek anlamam ekonomiden. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap