Bu gün #Whatsapp 1 yıllık bedava kullanma hakkım doluyordu. Az önce 3 yıl kullanım hakkı almak için girdim ve resimdeki yazıyla karşılaştım bir hata mı oldu yoksa Whatsapp bilinçli olarak mı verdi anlayamadım. Bu konuda bilgisi olan kişiler bana bu anlatabilir mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap