Bu gün #Whatsapp 1 yıllık bedava kullanma hakkım doluyordu. Az önce 3 yıl kullanım hakkı almak için girdim ve resimdeki yazıyla karşılaştım bir hata mı oldu yoksa Whatsapp bilinçli olarak mı verdi anlayamadım. Bu konuda bilgisi olan kişiler bana bu anlatabilir mi?

Her sene yeniliyorlar ücretsiz. Herkes icin boyle.
Yıllardır whatsappa para vermiyorum 😀
Benim bildiğim kadarıyla o satın alma işi sembolik. Vikipedi'ye yapılan bağış gibi; uzatmak istersen bağış anlamında para verebiliyorsun.
Asıl garip olan, kimsenin para ödemediği Whatsapp nasıl oldu da 19 milyar dolar etti?
kullanıcı sayısı ve potansiyeli 🙂
Temel sebebi Big data bence
Hepinize teşekkür derim.
kendi uzuyo para vermeye gerek yok. adam yazdıklarını okuyarak onun parasını misliyle kazanıyor.
https://www.whatsapp.com/faq/tr/general/23014681
valla 4-5 yıldır hep öyle der 6 ay 1 yıl süre der ama hiç ücret almadı hep uzatıyor 😀