#OtoSeyir Mini Cooper 5 kapılı versiyonu..daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum.sizce nasıl olmuş.ben bir Mİni sever olarak beğendim.



#OtoSeyir Mini Cooper 5 kapılı versiyonu..daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum.sizce nasıl olmuş.ben bir Mİni sever olarak beğendim.



Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ön göbek guzel
O havayı vermemiş malesef 😀 Aile otomobili gibi duruyo 😀
amaçta o sanki ailelerinde ilgisini çekebilmek.yoksa yıllardır süren geleneği bozmazlardı sanırım
Light erkek arabası
ne alakası var ya da nereden vardın o kanıya @agab
Görünüş hocam. Şu tipine bir baksanıza arabanın. Güzel ama düşünsenize kaslı bir yakışıklı bilmemne biri sürer mi bunu. Bayan veya bu şımarık çocuk arabası @unleash
ılıdı buralar
valla Mini gibi kült bir otomobile light ,şımarık çocuk arabası demek biraz basit kaçıyor sanki.ama sizin görüşünüz saygı duyarım eyvallah.
Çirkin.
aslında çok güzel araba ama bayan arabası yada 1 tane arabası olan birinin alacağı 2. araba olabilir.
Güzel Fena değil.
Bu arabaya çift renk hiç gitmiyor. Tek renk de süper duruyor.
Kadın arabası falan değil, light erkek (o ne demekse) arabası hiç değil. Tam bir genç arabası. Bir üniversiteliye bundan daha çok yakışabilecek bir araba olabilir mi....
"Light erkek arabası" denmesinin sebebi Türkiye'deki alıcı kitlesi... 🙁 Yoksa Dünyanın herhangi bir yerinde böyle muamele yok. Hakan Hepcan gibi görmemiş "tikiler" de olunca, insanlarda da böyle tepki veriyor. Sözüm meclisten dışarı yani! Arabaya bakış açısından kaybediyor, yoksa tam bir stil arabası bence. 🙂
Evet öyle sadece ifade edemedim diyelim ona 😀 Jantlar bi değişik olsa araba rengi değişse aslında iyi araba jantlar plastik gibi duruyor