15 gb + her ay 3 gb uğurlu tarifesine 225 liraya uygulama üstünden onay verdim de bu kadar ucuz olmasında vardır bir dalavere diyerek şüpheye düştüm 😀 Hakkımızda hayırlısı olsun. Gelişmelerden haberdar ederim 😀 #ttmobil

Ek: Telefona mesaj geldi, uygulama üstünde taahhütünüz bulunmamaktadır yazıyor. Bakalım ne olacak 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap