15 gb + her ay 3 gb uğurlu tarifesine 225 liraya uygulama üstünden onay verdim de bu kadar ucuz olmasında vardır bir dalavere diyerek şüpheye düştüm 😀 Hakkımızda hayırlısı olsun. Gelişmelerden haberdar ederim 😀 #ttmobil
Ek: Telefona mesaj geldi, uygulama üstünde taahhütünüz bulunmamaktadır yazıyor. Bakalım ne olacak 🙂
HO
Teşekkür ederim 🙂
Hayırlı olsun. Vodafone o fiyata 5gb verme derdinde. Gelecek ay taahhüt bitiyor, alternatif arıyorum.
Teşekkür ederim hocam, darısın başınıza inş 🙂
Dün geçtim aynısına bir sorun yok, o taahhüt vs kısımları gün içinde güncelleniyor hemen düşmüyor sisteme.
görünce şok oldum 😀 Hayırlı olsun size de hocam 🙂
Mevcut paketimde benzer. 730 lira. Daha 7-8 ay var sonra bakarız. 😂
hiiiiçççç acelesi yok. Son gün öylesine bakayım dedim karşıma bu çıktı hemen onayladım. Kuzene de sınırsız konuşma mesaj sosyal medya 50 gb 625 i görünce onu da onayladık. İkimize de çok iyi oldu. 🙂
Popüler 20 gb pakedi var bende, bana gelen en ucuz tarife 350 TL şu anda, taahhüdün bitmesine 30 gün var.
bizim de yarın doluyordu. Yarın gidip Turkcell'e geçecektik 🙂
diyeceğim denk geliyor(muş) 😀