Nolan son filmi bilet ön satış, IMAX 300 tl. İzleyecek olan varsa kaçın sakırmasın.
https://worldcinezone.com.tr/
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 170 ziyaretçi, 62 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Neden bu kadar ucuz?
Bilmiyorum, milleti sinemaya çekmek için olabilir. Yaz ay'ı ya.
İnsanımızla sinemada toplu film izlemek o kadar rezil bi deneyim ki. Yoksa alırdım. İnternete düşmesini bekleyeceğim.
Sıfır parlaklık sıfır kalite 100 lira anca eder.
IMAX diyor, işin esprisi orada.
@arandur Imax olunca ışığı kısmadıklarını mı düşünüyorsunuz ahahaha TR burası. Sadece lazer imax olan 2 salonda kısmıyorlar. Geri kalan her imax karanlık.
@arandur valla etkinlik olsun diye gidilir anca, film izlemek için sinemaya gitmem
@nakah Linus kanalında adam 4k sinema projeksiyonu almış. Onun içindeki lamba da ömrünü tamamlamış olmasına rağmen gayet yeterli bir şekilde oyun oynadılar. Bizim sinemaların derdi 4000 watt çeken aleti 2000 watt a çekip elektrik parasını mı çıkarmak. 200 liralık elektrik yakıyor işyeri tarifesi. Bunu yarıya düşürerek, günlük 100 tl artırmak için mi cimriliğin dibi artık. Gitmiyorum hiçbirine.Bir tek Lazer imax e giderim o da avengers end game gibi bişi gelmesi lazım gitmem için.
Platformlara 4K altyazı çıkıyor 3 4 gün sonra. 🙂
Oppenheimer çok gereksiz uzundu Interstellar kadar keyifli bir film değildi sıkıcı gelmişti
Nolanı severiz ama maalesef bu filmi pas geçicez
oscar hıyarları kabul etsin diye otu boku filme doldurmuş.
ok gibi film izlemeyin izlettirmeyin
izledin mi